![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Nyt on lukot vaihdettu. Virtalukko vaihtuu 5 minuutissa, josta suurin aika menee muovien poistoon. Ovilukkojen suurin haaste on saada oven avausvivun ympärysmuovikehys irti. Se lähtee tönäsemällä lukosta poispäin ovilevyn suuntaisesti. Siellä on pienet muoviolakkeet. Toki se ruuvi keskeltä täytyy poistaa ensiksi. Kyllä nyt kelpaa kun kaikki ovet toimii.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
motonet
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Juu, Motonetistä löytyy. Varmaan original-varaosakauppiaskin auttaisi, jos iskee alkuperäisosien himo.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#5
|
|||
|
|||
Hilux 110 paukkuu nelivedolla
Arvoisat asiantuntijat!
Pari mieltä askarruttavaa hilu-kysymystä: Mikähän Hilussa paukkuu neliveto päällä kun pyörät ovat jonkin verran kääntyneinä ja pauke kovenee kun kääntää lisää? Ääni kuuluu selvästi vasemmalta edestä ja samalla tuntuu että nytkähtelee paukkeen tahdissa. Napalukot auki takavedolla ei kuulu mitään ( no ei tietenkään... , eikä myöskään napalukot päällä suoraan ajettaessa tai vedätettäessä suoraan.2.4 d vm -91 hilulla ajettu 430 tkm, ei kuluta öljyä. Käy tosi nätisti tyhjäkäyntiä ja myös pintakaasulla ajettaessa. Sitten kun polkee vähän napakammin alkaa moottorista eräänlainen "lätkytys". Lisäksi alavääntöä on heikonlainen. Itse arvailisin kuluneita suuttimia tai pumpun säätöjä.....onko tietoa näistä oireista? Kiitokset jo etukäteen uudelta foorumilaiselta! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Täydennyksenä vielä moottorin oireisiin, että alkaa kyllä savuttamaan kun painaa kaasua sen verran että se "lätkätys" alkaa koneesta kuulumaan. Savutus ei ole sellaista synkän mustaa pilveä vaan pikemminkin peilistä havaittavaa ja enemmänkin ruskeahkon väristä ja loppuu kun nostaa hieman poljinta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |