Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.06.2014, 20:33
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja parukit Näytä viesti
Tuon mittarien tappiin pomppaamisen aiheuttaa tankin mittarianturin johdon huono maadotus. Auton takaosassa keskellä lattiaa on huoltoluukku josta pääsee käsiksi johtosarjaan. Vilkasepa sitä.
Jep, just vaihdoin koko tankin. Toinen johdoista menee mittarille. Kuuluuko toinen johto mennä maihin vai plussaan?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.06.2014, 07:30
parukit parukit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.01.13
Sijainti: Ypäjä
Viestit: 145
Perusasetus

Maihin. On siinä samassa johtosarjassa tankin päältä vasemmalle johonkin kohtaan takasivun tukirautoihin. (minulla)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.06.2014, 09:35
Jallu71 Jallu71 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.04.14
Sijainti: Kouvostoliitto
Viestit: 22
Perusasetus

Näin uutena hojon omistajana kyselisin onko kellään vinkkiä vaihdelaatikon hullunkierto systeemin rakentamiseksi? Hydrauliikkakaupasta jos sais valmiit nipat täyttöproppujen tilalle tms.. Mitenkä muut on tehneet? P-A mittarikaan ei toimi en tosin ole ehtinyt kurkkia tankin päälle jos vika olis siellä..saas nähä..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2014, 11:00
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jallu71 Näytä viesti
Näin uutena hojon omistajana kyselisin onko kellään vinkkiä vaihdelaatikon hullunkierto systeemin rakentamiseksi? Hydrauliikkakaupasta jos sais valmiit nipat täyttöproppujen tilalle tms.. Mitenkä muut on tehneet? P-A mittarikaan ei toimi en tosin ole ehtinyt kurkkia tankin päälle jos vika olis siellä..saas nähä..
Tuo "hullunkierto" muuttuu monesti tarpeettomaksi, kun letkuttaa jakolaatikon huohottimen konehuoneeseen.... tai ainakin nyppää sen kumilautasen pois sieltä sisältä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.06.2014, 20:17
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Tuo "hullunkierto" muuttuu monesti tarpeettomaksi, kun letkuttaa jakolaatikon huohottimen konehuoneeseen.... tai ainakin nyppää sen kumilautasen pois sieltä sisältä.
Onks tää semmonen mikä kannattaa tehä vaikkei oireita ole?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.06.2014, 21:45
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Kannattaa teurastaa se huohotin, jaappinilaiset ovat jo 70 luvulla olleet niin arkoja öljytipalle, että kaikki huohottimet mallia takaiskuventtiili, siis ulospäin pääsee ilma, mutta ei sisään.
Siis kun ajat lämpimän akseli/laatikon kylmään suohon, niin kun se jäähtyy, niin pyrkii imemään suoturpeen stefojen välistä laatikkoon/akseliin; siis tarkoitus on ollut, että imasee ylimääräisen öljyn takaisin laatikkoon/akseliin, mutta tuo turve syö aika äkkiä stefat ja kaulat piloille.
siis letkuta huohottimet konehuoneeseen, ja jos hyvän haluat, niin muoviverkolla oleva mopon bensansuodatin päähän.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.06.2014, 17:32
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Mä en vielä tänäkää päivänä hahmota missä kohtaa lootia ne huohottimet on? Ei mulla ainakaa mee mitää letkuja niistä.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:25 (GMT +2).