![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Maihin. On siinä samassa johtosarjassa tankin päältä vasemmalle johonkin kohtaan takasivun tukirautoihin. (minulla)
|
|
|||
|
|||
![]()
Näin uutena hojon omistajana kyselisin onko kellään vinkkiä vaihdelaatikon hullunkierto systeemin rakentamiseksi? Hydrauliikkakaupasta jos sais valmiit nipat täyttöproppujen tilalle tms.. Mitenkä muut on tehneet? P-A mittarikaan ei toimi en tosin ole ehtinyt kurkkia tankin päälle jos vika olis siellä..saas nähä..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Onks tää semmonen mikä kannattaa tehä vaikkei oireita ole?
|
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa teurastaa se huohotin, jaappinilaiset ovat jo 70 luvulla olleet niin arkoja öljytipalle, että kaikki huohottimet mallia takaiskuventtiili, siis ulospäin pääsee ilma, mutta ei sisään.
Siis kun ajat lämpimän akseli/laatikon kylmään suohon, niin kun se jäähtyy, niin pyrkii imemään suoturpeen stefojen välistä laatikkoon/akseliin; siis tarkoitus on ollut, että imasee ylimääräisen öljyn takaisin laatikkoon/akseliin, mutta tuo turve syö aika äkkiä stefat ja kaulat piloille. siis letkuta huohottimet konehuoneeseen, ja jos hyvän haluat, niin muoviverkolla oleva mopon bensansuodatin päähän. |
|
|||
|
|||
![]()
Mä en vielä tänäkää päivänä hahmota missä kohtaa lootia ne huohottimet on? Ei mulla ainakaa mee mitää letkuja niistä.