![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiitokset kisasta omastakin puolesta. On taas helppoo olla töissä, kun on viikonloppuna "rentoutunu" ![]() ![]() Rehtori Tirkkosen apparina olin lauantain ja moni jaksoista menikin ihan hyvin, vaikka trial oli Reksille hieman uutta, niinku kuskina. Kiusallisintahan meille oli, kun aika loppu kesken pikku polttoaine häikän takia+vuotavan jarruputken ja jäi sit yks jakso kokonaan ajamatta ![]() Auto kärryille ja hautakynttilä konepellille ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Viimeseks, kun Reksi oli jo lähdössä, niin raotti ikkunaa ja vihjas: Nyt kun toi auto on tossa sun kärryllä, niin sähän Jarpukka voisit vähän vilkaista sitä jakolaatikon kiinnitystä ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sunnuntai olikin sit video kuvailua......se että koska ne mun kuvaukset tulee julkisuuteen onkin sit taas arvoitus kaikille, jopa mulle itelle ![]() ![]() Kiitos vielä kerran kisaviikonlopusta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia kisasta! Vihdoin ja viimein 11 vuoden ajoharjoittelu tuolla autolla, sekä 8,5 vuoden kilpailu-"ura" palkittiin HS:n ykköspaikalla lauantaina sadekelin kisassa
![]() ![]() Pientä peltivauriota oli havaittavissa, sekä paisuntasäiliössä on selkeä bensan tuoksu, mistä lienee sinne tullut.. Lainaus:
HS215 kiittää vielä kerran, erityiskiitos myös ratamestarille, valinnanvaraa reiteissä oli kiitettävästi!
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut baxxter : 16.06.2014 21:42 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kilpailujärjestelykonsernille kisaviikonlopusta!
Kiitos Aki Rönkölle navikoinnista . Kiitos Junnulle sähkövoimalan enerkiasopimuksesta ja maasähkölinjan vedosta meittin kaksioon Kiitos Temelle murroksesta ja muusta avusta Kiitos Taren Teamille kun sain nauttia huippuaamiaisen ![]() ![]() ![]() T Rohmo ps. kiitos myös niille joita en edellämainitussa sepostuksessa maininnut ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Muutama kuvatus työkaverin Arto Aalto kuvaamana
Kilpailukeskus ![]() Huilitauko jaksolla 6 jälleen ![]() Kota RZR Taas vaihtui väri, nyt kultaiseen Jaksotuomarien tauko paikalla ![]() Tare ja Mika 2. uusintajaksolla Profiilissa kuvia lisää ja lisäillään kun ehditään. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Olisko aihetta rakentaa kunnon kahva apparille
Ai että apparin rystyset tykkää jos laite sattuis kaatumaan
![]() Kuvalinkit Jarskin kuvasarjasta ![]() http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=157364 http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=157365 Viimeksi muokannut Byrocrat : 16.06.2014 19:10 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset meiltäkin järjestäjille ja kanssa kilpailijoille.
Oli taas hyvät jaksot ja mukava ajella. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
PM7 Kiittää ja kumartaa kilpailuista!
Jännitystä oli ilmassa kokoviikonloppun, huipennuksen siihen toi tietysti sunnuntain uusintajaksot! lisää kuvia ja videoita odotellessa ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yx hyvä konsti on tunkea ne sormet turvakaaren ja kattopellin väliin. Ai ettäkö tekee kudaa...ja niitähän ei pois oteta ennenkuin joku vähän raottaa kattopeltiä...
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vähän ikävästi muksahti kallelleen kannon päälle, osui juuri tuohon etukaaren etupuolelle niin eihän se eteenpäin mennyt ![]() Lisäksi jo lauantaina jo haisteltiin että paisarissa haisee bensa ja haisee edelleen. Vedet on ihan harmaat, pakokaasu ei voi haista makealle kun ei ole montaa tippaa glykolia järjestelmässä ![]() Sitte vielä pari juttu mitä arvuuteltiin kisan aikana että saako HS:ssä olla: 3.7.5.3 Ohjausjarru Ohjausjarru on kielletty. (kuin myös yhteen pyörään vaikuttavat jarrut).3.7.6.1 Renkaat Ilmakumirenkaat Kuormittamaton maksimi halkaisija 1250mm. Maatalousrenkaat, nastat, ketjut sekä paripyörät eivät ole sallittuja.3.7.8.4 Akseleiden poiskytkentä/vetojärjestelmä Vetävien akseleiden irtikytkentä ei ole sallittu, ellei järjestelmä ole tehtaan määrityksissä. Jälkiasennetun matalan 2WD:n käyttö kilpailun aikana ei ole sallittu. Se on lukittava mekaanisesti ennen katsastusta.
__________________
Harbor Cruisers |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Mulla lauantain pisteet hieman väärin, en kerennyt käydä nelosella ollenkaan niin ei kai se nollille mennyt.
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Ok, tulokset korjattu tuonne cup-pisteisiin. Kiitos!
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Kyllä se jaksonkierto tuli merkattua neloselleLainaus:
![]() ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarkoitin että näitä kohtia useampi kilpailija muisteli viikonlopun aikana että saako olla vai ei. Vieläkin on sen verran epätietoutta liikenteessä, että liitetään tähän väliin Promodifiedin säännöistä: Lainaus:
Mihinköhän tehtaaseen 3.7.8.4 viittaa, jos auto on omavalmiste kuten HS:n säännöt sallii? ![]() Meiltäkin muuten puuttuu sunnuntain kolmospätkältä 5 pistettä kosketuksesta, Saijan hento kynänjälki ei ole välittynyt kisatoimistoon ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Joo näinhän se on. Taustaa: eli joskus aikoinaan HS:n syntyessä ja sääntöjä miettiessä pohdittiin tilannetta: Harrastaja ostaa protoluokan auton, mutta ei ole ikuna-koskaan-evö-nevö ajanu trialia missään luokassa, mutta haluais lähtee hieman tutustuun touhuun ja sääntöihin livenä, niin pääsis myös sillä proto-luokan autolla HS kisaan ilman renkaiden vaihtamista.
Tosin tuo HS:n maatalousrenkaat kielletty pykälä on tainnu tulla sit myöhemmin?? Enkä kyllä henkilökohtaisesti tajua, että miks ne pitää olla kielletyt?? Jos joku haluaa ajaa esim. traktorin fillareilla tai jollain peräkärryn renkailla, niin miks ei??? |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Harrasteluokka tehtiin aikoinaan sitä varten,että siinä luokassa voi kokeilla trialia millä autolla tahansa.
Sääntönikkarit on vuosien saatossa tehneet luokasta ns. "kilpailuluokan",joka ei alunperin ollut tarkoitus. Oma mielipiteeni harrasteluokasta on se että unohdettaisiin autojen keskinäinen vertailu ja keskityttäisiin oman ajon ja auton kehittämiseen oikeita kilpailuluokkia ajatellen. Voisinhan minäkin alkaa rakentamaan harrasteluokkaan uutta "voittaja-autoa",joka ei jostain syystä soveltuisi olemassa oleviin kilpailuluokkiin. ![]() Tai onhan mulla tuo vanha ProModi Suzuki,jolla ei oikein suora-akselisena voi pärjätä omassa luokassaan,mutta harraste luokassa siinä olisi potentiaalia päästä joka kisassa palkintopallille tuulettamaan... ![]() ![]() Viimeksi muokannut Racingrabbit : 18.06.2014 13:40 |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ohjausjarru = kääntöjarru Kielletty, jos autossa on ja käyttö havaitaan, loppuu kisat siihen. Poistaminen kisan ajaksi voi olla aika haasteellista, mutta PM ja P autot on saatava myös ajaa tässä luokassa, joten saa olla asennettuna, mutta käytöstä rangaistaan. Lainaus:
Siis "normaali" offirengas, mutta jos murromurskaa halutaan traktorirenkailla, niin sehän on vain sovittelu kysymys. Toisaalta raktorin näköisiä vehkeitäkin on välillä ollut, mutta (omasta mielestä!) ne kuuluisivat pellolle omiin tarkoituksiinsa. Korkeuden tekee taas tuo luokka Proto... Lainaus:
Ja muille lukijoille: HS:n suosio tällä hetkellä näyttäisi perustuvan suureen Modi kaluston määärään, joka ei ihan Modiin mahdu, mutta sinne kuitenkin menisi jos säännöt sen sallisi. EPÄVIRALLISESTI tulevassa sääntökirjassa asiaa tullaan lajiryhmässä käymään läpi ja ehdotuksia vastaanotetaan (mikki70älive.fi), jotka kanssa vakavasti otetaan!!! Syy Modin luokan rukkaukseen on olemassa, koska ero Stanuilla ja Modeilla on todella pieni, mutta Modilla ja Pro Modilla taas melko suuri. Suosittelen keskustelun avaamista toiseen osioon, ei kuulu tänne Raision kisaan. Mutta EDELLEEN SUURI KIITOS KAIKILLE kisaan osallistuneille tahoille ja varsinkin PM:n kaksikolle, joka todellakin taisteli kisan loppuun asti ajattelemalla ja ajamalla!!!! ![]() ![]() ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#19
|
||||
|
||||
![]() Järkevää keskustelua?
Tämä kääntöjarrukeskustelu koskee mitä ilmeisemmin meidän Joonan ajoa? Voin käsi sydämmellä vannoa ettei harrasteradoilla ole missään vaiheessa käytetty kääntöjarrua, eikä edes kaksvetoa, kun autossamme on kiinteä neliveto. Jos joku muuta väittää, niin autossamme kyllä huomaa kun kääntöjarru on päällä, silloin rengas on lukossa EIKÄ PYÖRI?
Kyllähän se käy miehuuden päälle kun aloitteleva 17v offari ajaa paremmin? ÄLKÄÄ pelätkö Joona ei aja enää ens vuonna harrasteessa, Kun on mahdollista ajaa oikeissakin kisaluokissa? modi tai promodi, riippuen nyt kalustosta. Itselle oli valtavan positiivinen yllätys että poika veti niin hyvin kisan läpi puhtaasti suunnittelemalla hyvät ajolinjat ja maltillisella ajolla ILMAN MITÄÄN KÄÄNTÖJARRUJA T: PM/HS Marjoniemen kaksikko |
#20
|
||||
|
||||
![]() Kiitos kisajärjestäjille
Vielä iso kiitos kisajärjestäjille, jaksotuomareille, talkooväelle ja ennen kaikea kilpakumppaneille...
Lauantai meni itseltä penkin alle ja ajanpuutteen vuoksi jätin toiselta kierrokselta ajamatta neljä pätkää, jotta saatiin Joonalle kaikki pätkät suoritetuksi. Sunnuntain keli sopikin meidän loppuun kuluneille renkaille paremmin ja kerkesimme molemmat ajamaan kaikki pätkät. Kiitos myös kilpakumppaneille jotka päästitte meidät jonossa ohitse, jotta kerkesimme suorittaa kaikki pätkät. Radat olivat erittäin hyvät... Kiitos vielä kerran.... |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Parempi olla ihan hiljaa, ettei vaan kukaan ymmärrä väärin.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Raision Juhannus Trial | sirP | Tapahtumat | 83 | 10.09.2013 05:37 |
Myyty Hilux YN110L. Leimaa 1.9.2014 saakka. | Proli | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 07.07.2013 10:52 |
Myydään [VARATTU] 10kg hiilaripullo, noin puolillaan. leima 2014 | Smuli | O/M/V Muut | 3 | 11.03.2013 20:11 |
Raisio Juhannus Trial 16.6.2012 | sirP | Tapahtumat | 91 | 17.11.2012 21:12 |
EETS ja Jorma Ollila = Orwellin EU 2014 | Tallitonttu | Chit-Chat | 35 | 29.03.2012 17:27 |