Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.06.2014, 13:30
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Toivottavasti, meinaan ainakin se oli pirun näyttävää ja asiallisen periks antamatonta......ja hyvä ettet luovuttanu, kun nousihan se sieltä sitte Pitää koittaa ehtiä purkaa kamerasta videot mahd. pian.

Vähän ikävästi muksahti kallelleen kannon päälle, osui juuri tuohon etukaaren etupuolelle niin eihän se eteenpäin mennyt Mittailin että 13cm painui tuo pinta-alumiini sisään, sen takana alkuperäinen tulipelti painui 7cm kulmasta sisään. Molempien piirien jarruputket jäi peltien väliin jumiin, mutta ei menny lyttyyn tai poikki. Sama pätkä ekalla kierroksella painui tuo numeroalumiinipelli pelkääjän penkkiin saakka kakkosportille kantoa vasten kääntäessä.
Lisäksi jo lauantaina jo haisteltiin että paisarissa haisee bensa ja haisee edelleen. Vedet on ihan harmaat, pakokaasu ei voi haista makealle kun ei ole montaa tippaa glykolia järjestelmässä Oliskohan kansipahvi menny..

Sitte vielä pari juttu mitä arvuuteltiin kisan aikana että saako HS:ssä olla:
3.7.5.3 Ohjausjarru
Ohjausjarru on kielletty. (kuin myös yhteen pyörään vaikuttavat
jarrut).
3.7.6.1 Renkaat
Ilmakumirenkaat Kuormittamaton maksimi halkaisija
1250mm. Maatalousrenkaat, nastat, ketjut sekä paripyörät
eivät ole sallittuja.
3.7.8.4 Akseleiden poiskytkentä/vetojärjestelmä
Vetävien akseleiden irtikytkentä ei ole sallittu, ellei järjestelmä
ole tehtaan määrityksissä.
Jälkiasennetun matalan 2WD:n käyttö kilpailun aikana
ei ole sallittu. Se on lukittava mekaanisesti ennen katsastusta.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_001317.jpg‎
Views:	925
Size:	98,9 Kt
ID:	50251  
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.06.2014, 16:10
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

Mulla lauantain pisteet hieman väärin, en kerennyt käydä nelosella ollenkaan niin ei kai se nollille mennyt.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.06.2014, 20:07
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jartsa 74 Näytä viesti
Mulla lauantain pisteet hieman väärin, en kerennyt käydä nelosella ollenkaan niin ei kai se nollille mennyt.
Ok, tulokset korjattu tuonne cup-pisteisiin. Kiitos!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2014, 21:34
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Kyllä se jaksonkierto tuli merkattua neloselle


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jartsa 74 Näytä viesti
Mulla lauantain pisteet hieman väärin, en kerennyt käydä nelosella ollenkaan niin ei kai se nollille mennyt.
Kävithän sä nelosella, tosin jalkaisin, hakemassa jaksonkierron, mutta eivät varmaankaan tuloslaskennassa ole tuota huomioineet
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.06.2014, 06:48
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Sitte vielä pari juttu mitä arvuuteltiin kisan aikana että saako HS:ssä olla:
3.7.5.3 Ohjausjarru
Ohjausjarru on kielletty. (kuin myös yhteen pyörään vaikuttavat
jarrut).
3.7.6.1 Renkaat
Ilmakumirenkaat Kuormittamaton maksimi halkaisija
1250mm. Maatalousrenkaat, nastat, ketjut sekä paripyörät
eivät ole sallittuja.
3.7.8.4 Akseleiden poiskytkentä/vetojärjestelmä
Vetävien akseleiden irtikytkentä ei ole sallittu, ellei järjestelmä
ole tehtaan määrityksissä.
Jälkiasennetun matalan 2WD:n käyttö kilpailun aikana
ei ole sallittu. Se on lukittava mekaanisesti ennen katsastusta.
Ilmeisesti kirjoitin edelläolevaan että sääntökohdat koskevat jotain tiettyä autoa, vaikka en itse viittausta löydä.
Tarkoitin että näitä kohtia useampi kilpailija muisteli viikonlopun aikana että saako olla vai ei.
Vieläkin on sen verran epätietoutta liikenteessä, että liitetään tähän väliin Promodifiedin säännöistä:
Lainaus:
3.5.6.1 Renkaat
Ilmakumirenkaat. Nastat ja ketjut sekä paripyörät ovat
kielletty. Kuormittamaton maksimi halkaisija 1000mm.
Eli HS:n rengas saa olla suurempi kuin PM:n.

Mihinköhän tehtaaseen 3.7.8.4 viittaa, jos auto on omavalmiste kuten HS:n säännöt sallii?

Meiltäkin muuten puuttuu sunnuntain kolmospätkältä 5 pistettä kosketuksesta, Saijan hento kynänjälki ei ole välittynyt kisatoimistoon Sijoituksiin ei ole vaikutusta..
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.06.2014, 08:04
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Eli HS:n rengas saa olla suurempi kuin PM:n.
Joo näinhän se on. Taustaa: eli joskus aikoinaan HS:n syntyessä ja sääntöjä miettiessä pohdittiin tilannetta: Harrastaja ostaa protoluokan auton, mutta ei ole ikuna-koskaan-evö-nevö ajanu trialia missään luokassa, mutta haluais lähtee hieman tutustuun touhuun ja sääntöihin livenä, niin pääsis myös sillä proto-luokan autolla HS kisaan ilman renkaiden vaihtamista.

Tosin tuo HS:n maatalousrenkaat kielletty pykälä on tainnu tulla sit myöhemmin?? Enkä kyllä henkilökohtaisesti tajua, että miks ne pitää olla kielletyt?? Jos joku haluaa ajaa esim. traktorin fillareilla tai jollain peräkärryn renkailla, niin miks ei???
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.06.2014, 13:31
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Harrasteluokka tehtiin aikoinaan sitä varten,että siinä luokassa voi kokeilla trialia millä autolla tahansa.
Sääntönikkarit on vuosien saatossa tehneet luokasta ns. "kilpailuluokan",joka ei alunperin ollut tarkoitus.

Oma mielipiteeni harrasteluokasta on se että unohdettaisiin autojen keskinäinen vertailu ja keskityttäisiin oman ajon ja auton kehittämiseen oikeita kilpailuluokkia ajatellen.
Voisinhan minäkin alkaa rakentamaan harrasteluokkaan uutta "voittaja-autoa",joka ei jostain syystä soveltuisi olemassa oleviin kilpailuluokkiin.

Tai onhan mulla tuo vanha ProModi Suzuki,jolla ei oikein suora-akselisena voi pärjätä omassa luokassaan,mutta harraste luokassa siinä olisi potentiaalia päästä joka kisassa palkintopallille tuulettamaan...

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 18.06.2014 13:40
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.06.2014, 15:20
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Harrasteluokka tehtiin aikoinaan sitä varten,että siinä luokassa voi kokeilla trialia millä autolla tahansa.
Sääntönikkarit on vuosien saatossa tehneet luokasta ns. "kilpailuluokan",joka ei alunperin ollut tarkoitus.

Oma mielipiteeni harrasteluokasta on se että unohdettaisiin autojen keskinäinen vertailu ja keskityttäisiin oman ajon ja auton kehittämiseen oikeita kilpailuluokkia ajatellen.
Voisinhan minäkin alkaa rakentamaan harrasteluokkaan uutta "voittaja-autoa",joka ei jostain syystä soveltuisi olemassa oleviin kilpailuluokkiin.

Tai onhan mulla tuo vanha ProModi Suzuki,jolla ei oikein suora-akselisena voi pärjätä omassa luokassaan,mutta harraste luokassa siinä olisi potentiaalia päästä joka kisassa palkintopallille tuulettamaan...
Vuosien saatossa on vaan tullu tärkeäksi saada kilpailijoita. Vaikka harrasteluokasta onkin tullut kilpailuluokka, ei ilman harrasteautoja olisi kilpailuja välttämättä ollenkaan..
Joillekkin puhuin jo ideasta harraste-standard luokan rinnalle harraste-modified luokalle, johon pääsisi turvallisuussäännöt täyttävällä modified-autolla. Yhteensä jo olemassaolevan modiauton, sekä kenties muutaman suora-akselisen promodin kanssa voisi saada riittävästi osallistujia? Muutama auto harrastestandardistakin olisi kelvollisia harrastemodiin ja ehkä siihen (Jarekin) saisi osallistua ilman hamekangasta?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.06.2014, 16:04
jykä jykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.01.10
Sijainti: raisio
Viestit: 245
Perusasetus

lisää kuvia katteltavaksi tahtoisin kun en joka pätkäl kerenny olemaan saman aikaisesti
__________________
eipä se ennekään ole onnistunut
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 18.06.2014, 16:18
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Vuosien saatossa on vaan tullu tärkeäksi saada kilpailijoita. Vaikka harrasteluokasta onkin tullut kilpailuluokka, ei ilman harrasteautoja olisi kilpailuja välttämättä ollenkaan..
Joillekkin puhuin jo ideasta harraste-standard luokan rinnalle harraste-modified luokalle, johon pääsisi turvallisuussäännöt täyttävällä modified-autolla. Yhteensä jo olemassaolevan modiauton, sekä kenties muutaman suora-akselisen promodin kanssa voisi saada riittävästi osallistujia? Muutama auto harrastestandardistakin olisi kelvollisia harrastemodiin ja ehkä siihen (Jarekin) saisi osallistua ilman hamekangasta?
Vaikka en tuota trialia ajelekaan (vielä, ehkä joskus), niin sekaannun nyt kuiteskin hiukan tähän.
Miten olis jos harraste-stanussa sais ajaa vaikka yhden kauden. Sit on varmaan harrasteltu tarpeeks ja voi muokata sen auton johonkin kilpaluokkaan ja se harraste-stanu pysyis sellaisena harjoitus/kokeiluluokkana johon se alunperin on käsittääkseni tarkoitettu.
Sillä onhan tuo hiukka huvittavaa katsella osallistuja-luetteloa, vähän sama kuin jossain rallin junnu luokassa ajais joku Hirvonen, Latvala, Mäkinen, Kankkunen jne...
Ei voi ymmärtää, onko se vika säännöissä vai missä??
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 18.06.2014, 16:46
trouble trouble ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.05
Sijainti: turku, Finland.
Viestit: 352
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPK Näytä viesti
Vaikka en tuota trialia ajelekaan (vielä, ehkä joskus), niin sekaannun nyt kuiteskin hiukan tähän.
Miten olis jos harraste-stanussa sais ajaa vaikka yhden kauden. Sit on varmaan harrasteltu tarpeeks ja voi muokata sen auton johonkin kilpaluokkaan ja se harraste-stanu pysyis sellaisena harjoitus/kokeiluluokkana johon se alunperin on käsittääkseni tarkoitettu.
Sillä onhan tuo hiukka huvittavaa katsella osallistuja-luetteloa, vähän sama kuin jossain rallin junnu luokassa ajais joku Hirvonen, Latvala, Mäkinen, Kankkunen jne...
Ei voi ymmärtää, onko se vika säännöissä vai missä??
Voisikohan olla kustannus/aika kysymys tehdä oma auto pelkästään trialiin. Jos alla on suunnistus-/safariauto joka ei akk sääntöjen sisään mahdu muuten kuin harraste-ryhmään. Nämä h-s ajajat ovat kuitenkin tähän asti mahdollistaneet kilpailuiden järjestämisen meille oikeiden ryhmien kuskeille.
Eikä sitä Hamekangasta kannata parrakkaiden pelätä, voittihan sillä euroviisuissakin

Viimeksi muokannut trouble : 18.06.2014 16:50
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 18.06.2014, 19:36
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Sitte vielä pari juttu mitä arvuuteltiin kisan aikana että saako HS:ssä olla:
3.7.5.3 Ohjausjarru
Ohjausjarru on kielletty. (kuin myös yhteen pyörään vaikuttavat
jarrut).

Ohjausjarru = kääntöjarru
Kielletty, jos autossa on ja käyttö havaitaan, loppuu kisat siihen. Poistaminen kisan ajaksi voi olla aika haasteellista, mutta PM ja P autot on saatava myös ajaa tässä luokassa, joten saa olla asennettuna, mutta käytöstä rangaistaan.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
3.7.6.1 Renkaat
Ilmakumirenkaat Kuormittamaton maksimi halkaisija
1250mm. Maatalousrenkaat, nastat, ketjut sekä paripyörät
eivät ole sallittuja.

Siis "normaali" offirengas, mutta jos murromurskaa halutaan traktorirenkailla, niin sehän on vain sovittelu kysymys. Toisaalta raktorin näköisiä vehkeitäkin on välillä ollut, mutta (omasta mielestä!) ne kuuluisivat pellolle omiin tarkoituksiinsa. Korkeuden tekee taas tuo luokka Proto...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
3.7.8.4 Akseleiden poiskytkentä/vetojärjestelmä
Vetävien akseleiden irtikytkentä ei ole sallittu, ellei järjestelmä
ole tehtaan määrityksissä.
Jälkiasennetun matalan 2WD:n käyttö kilpailun aikana
ei ole sallittu. Se on lukittava mekaanisesti ennen katsastusta.
Jälkiasennetun määrittely on hieman vaikea, koska harvassa rakennetussa laitteessa vivustot tuppaavat olemaan "made by me" ja sen takia valvonta hankalaa. Ideana olisi kuitenkin tuo 2WD:n kautta oleva "puolivillainen kääntöjarru", eli 2WD päälle (tai jakiksen lukko auki) ja kässärillä takapää lukkoon ja etuvedolla sitten auto ympäri. Tämähän onnistuu kardaanikäsijarrulla todella helposti, tai esim. Nivalla ihan tehtaan muutossarjan asentamalla...


Ja muille lukijoille:
HS:n suosio tällä hetkellä näyttäisi perustuvan suureen Modi kaluston määärään, joka ei ihan Modiin mahdu, mutta sinne kuitenkin menisi jos säännöt sen sallisi. EPÄVIRALLISESTI tulevassa sääntökirjassa asiaa tullaan lajiryhmässä käymään läpi ja ehdotuksia vastaanotetaan (mikki70älive.fi), jotka kanssa vakavasti otetaan!!!
Syy Modin luokan rukkaukseen on olemassa, koska ero Stanuilla ja Modeilla on todella pieni, mutta Modilla ja Pro Modilla taas melko suuri.

Suosittelen keskustelun avaamista toiseen osioon, ei kuulu tänne Raision kisaan.

Mutta EDELLEEN SUURI KIITOS KAIKILLE kisaan osallistuneille tahoille ja varsinkin PM:n kaksikolle, joka todellakin taisteli kisan loppuun asti ajattelemalla ja ajamalla!!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 18.06.2014, 22:04
MBJ750:n Avatar
MBJ750 MBJ750 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.08
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 76
Perusasetus

Järkevää keskustelua?


Tämä kääntöjarrukeskustelu koskee mitä ilmeisemmin meidän Joonan ajoa? Voin käsi sydämmellä vannoa ettei harrasteradoilla ole missään vaiheessa käytetty kääntöjarrua, eikä edes kaksvetoa, kun autossamme on kiinteä neliveto. Jos joku muuta väittää, niin autossamme kyllä huomaa kun kääntöjarru on päällä, silloin rengas on lukossa EIKÄ PYÖRI?

Kyllähän se käy miehuuden päälle kun aloitteleva 17v offari ajaa paremmin? ÄLKÄÄ pelätkö Joona ei aja enää ens vuonna harrasteessa, Kun on mahdollista ajaa oikeissakin kisaluokissa? modi tai promodi, riippuen nyt kalustosta.

Itselle oli valtavan positiivinen yllätys että poika veti niin hyvin kisan läpi puhtaasti suunnittelemalla hyvät ajolinjat ja maltillisella ajolla ILMAN MITÄÄN KÄÄNTÖJARRUJA

T: PM/HS Marjoniemen kaksikko
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 18.06.2014, 22:22
MBJ750:n Avatar
MBJ750 MBJ750 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.08
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 76
Perusasetus

Kiitos kisajärjestäjille


Vielä iso kiitos kisajärjestäjille, jaksotuomareille, talkooväelle ja ennen kaikea kilpakumppaneille...
Lauantai meni itseltä penkin alle ja ajanpuutteen vuoksi jätin toiselta kierrokselta ajamatta neljä pätkää, jotta saatiin Joonalle kaikki pätkät suoritetuksi.

Sunnuntain keli sopikin meidän loppuun kuluneille renkaille paremmin ja kerkesimme molemmat ajamaan kaikki pätkät.

Kiitos myös kilpakumppaneille jotka päästitte meidät jonossa ohitse, jotta kerkesimme suorittaa kaikki pätkät.

Radat olivat erittäin hyvät...

Kiitos vielä kerran....
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 18.06.2014, 22:29
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.288
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MBJ750 Näytä viesti
Tämä kääntöjarrukeskustelu koskee mitä ilmeisemmin meidän Joonan ajoa? Voin käsi sydämmellä vannoa ettei harrasteradoilla ole missään vaiheessa käytetty kääntöjarrua, eikä edes kaksvetoa, kun autossamme on kiinteä neliveto. Jos joku muuta väittää, niin autossamme kyllä huomaa kun kääntöjarru on päällä, silloin rengas on lukossa EIKÄ PYÖRI?

Kyllähän se käy miehuuden päälle kun aloitteleva 17v offari ajaa paremmin? ÄLKÄÄ pelätkö Joona ei aja enää ens vuonna harrasteessa, Kun on mahdollista ajaa oikeissakin kisaluokissa? modi tai promodi, riippuen nyt kalustosta.

Itselle oli valtavan positiivinen yllätys että poika veti niin hyvin kisan läpi puhtaasti suunnittelemalla hyvät ajolinjat ja maltillisella ajolla ILMAN MITÄÄN KÄÄNTÖJARRUJA

T: PM/HS Marjoniemen kaksikko
Monta kertaa olen koittanut etsiä kohtaa missä väitetään jonkun käyttäneen sääntöjenvastaisesti kääntöjarrua?

Parempi olla ihan hiljaa, ettei vaan kukaan ymmärrä väärin.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 18.06.2014, 23:35
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Wink

Asioista voi "keskustella" niin monella tapaa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Monta kertaa olen koittanut etsiä kohtaa missä väitetään jonkun käyttäneen sääntöjenvastaisesti kääntöjarrua?
Parempi olla ihan hiljaa, ettei vaan kukaan ymmärrä väärin.
Montako PM:n autoa HS:ssä ajoi?? Kun sinulla on tarve ottaa erityisesti tuo kääntöjarruasian esiin niin varmaan oli herännyt epäilys, että jos vaikka jollekin olisi kielloista huolimatta tullut mieleen käyttää kääntöjarrua kun sellainen sattui autossa olemaan
Jaksotuomarina tuli noita ajosuorituksia katsottua lauantaina ja sunnuntaina useammallakin jaksolla ja kyllä nuoren kuskin menestys perustui oikeisiin harkittuihin ajolinjoihin ja maltilliseen (melkein aina) ajoon kun taas toiset reuhasivat itselleen turhia virhepisteitä heikosti suunnitelluilla reittivalinnoilla

Viimeksi muokannut Byrocrat : 20.06.2014 10:31
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 19.06.2014, 05:59
jykä jykä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.01.10
Sijainti: raisio
Viestit: 245
Perusasetus

Otetaas nyt pikku aikalisä kukaan ei ole väittänyt että olisi kääntö jarua käytetty hs luokassa ja kaikki ovat nostaneet hattua joonalle se syy miksi säännöt oli tänne liitetty oli se kun siitä oli yleisesti kisoissa juttua ja kukaan ei muistanut mitense meni ja sitten on vielä sekin että seurojen välisissä kisoissa noudatetaan akkn sääntö kirjaa soveltuvin osin eli kukaan ei ole tehnyt mitään väärää vaan päin vastoin joten eiköhän koiteta kisoja järkätä ja ajaa jatkossakin
__________________
eipä se ennekään ole onnistunut
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Raision Juhannus Trial sirP Tapahtumat 83 10.09.2013 05:37
Myyty Hilux YN110L. Leimaa 1.9.2014 saakka. Proli O/M/V Ajoneuvot 8 07.07.2013 10:52
Myydään [VARATTU] 10kg hiilaripullo, noin puolillaan. leima 2014 Smuli O/M/V Muut 3 11.03.2013 20:11
Raisio Juhannus Trial 16.6.2012 sirP Tapahtumat 91 17.11.2012 21:12
EETS ja Jorma Ollila = Orwellin EU 2014 Tallitonttu Chit-Chat 35 29.03.2012 17:27


Sivu luotu: 12:07 (GMT +2).