![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Löysin romulavalta stihl 031AV sahan, johon tarvisin tulpan johdon uuden.. Mistä semmosta kannattaisi kysellä? Myös ehjä vetokäynnistin vois kiinnostaa, nykysestä ruuvin korvakkeet poikki toimii toki isoilla prikoilla ok.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kaiken saa eBay:stä
![]() Tai sitten marssit lähimpään Stihliä myyvään kauppaan.
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No niin. 261 : kkönen rupesi nännättämään ja sammuu tyhjäkäynnillä. Eli onkos se bensaletku ny moro?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Säätänyt ootko tyhjäkänniä? Vaikuttaa siltä, että ei saa bensaa. Tulpan oot varmaan kanssa tutkinut elektronimikroskoopilla tai muuten kattonut? Voi olla ihan tankissa oleva suodatinkin tukossa. Kato noi helpot pois ekaks.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 19.06.2014 18:07 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ihan normi mittari 98:silla millä kaikki muutkin koneet pelaa. Toimii kyllä kierroksilla mutta jättää hieman kierroksia jotka alkaa nousta ja sitten sammuu. Vaan pitää kattoa se sihtikin.
Vika alkoi yht äkkiä joten tuskin mikään säätökään on muuttunu...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kierrokset nousee - vaikuttaa just siltä kun bensa on loppumassa ja kone käy hetken tosi laihalla...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Virman Hitatsi teki ihan samaa tankki täynnäkin... Läks huoltoon kun oli takuu vielä voimassa...
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sahojen sekakäyttäjä
![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Oma saha (Stihl 180) toimi kaasuttimen vaihdon jälkeen todella hyvin ja se jäi vajaan ns. suoraan ajosta pari viikkoa sitten. Eilen tankkasin koneen ja aloin vedellä käyntiin. Normisti lähtee kolmannella vedolla käyntiin mutta nyt sai hinkata oikein kunnolla. Lopulta sain käyntiin mutta kävi vaan osittaista joutokäyntiä. Aikani ihmettelin enkä mitään vikaa löytänyt. Sitten ruuvasin H ja L ruuvit kaasarista kiinni ja sitten 1.5 kierrosta auki. Saha lähti käymään ja siten ihan normi kaasarin säätö minkä jälkeen toimi taas kuten pitääkin. Ihme juttu, en ymmärrä miten säädöt voi itsestään muuttua noin. Vai olisko ollut kenties roska kaasarissa ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä siellä varmaan oli roska jossakin ja sait sen liikkeelle kaasutinta rassatessa.
Tai sitten tankin sisällä imuletkun päässä oleva suodatinklunssi on jäänyt jotenkin hassuun asentoon ja letku veti alkuun ilmat käynnistäessä? Huskussa 339 on ajoittain ollut outoa "vikaa", kun joskus tuntuu loppuvan bensa hiukan ennen aikojaan. Tankissa on kumminkin ollut ainetta vielä jäljellä, mutta letku on ihme mutkalla ja se klunssi on jossakin muualla kuin tankin alimmassa kohdassa. Sormi mahtuu hyvin korkin reiästä sisään ja kun tökkää klunssin tankin pohjalle, niin pelaa taas monta tankillista kuten pitää.
__________________
Jukka |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Venäjän kielen taitajia? | sisua45 | Chit-Chat | 7 | 31.12.2009 15:42 |
Ostetaan Moottorisaha | elhapero | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2009 17:53 |
M:Moottorisaha | SERMAX | O/M/V Muut | 0 | 28.07.2006 15:32 |
O: Moottorisaha | Pauli | O/M/V Muut | 18 | 28.06.2005 05:02 |
O: Moottorisaha | LaaLaa | O/M/V Muut | 0 | 22.08.2003 14:12 |