Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2014, 19:21
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Juuri puhalsin maaleja naapurin perävetolaitteesta, myrkkymaalit lähtee jne.. sekä pulteista pintaruoste mutta kunnon ruostekerrokset vaatii järeämpiä työkaluja.

__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.04.2014, 23:59
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

En lukenut koko topiikkia....


Mutta millä laitteistolla -karisa- puhalsit? siis minunkin mielestä tuo soodapuhallus on hyvä nimenomaan pehmeään maliin, ja miksei sillä tuo pörrönen ruoste menetä karvansa?

Ja jos puhutaan metalliosien puhuhaltamisesta, niin varsinkin noilla "halpislaitteilla" siis jokusen kympin+ hintaisilla saa hyvää jälkeä, noin 2 kw kompuralla, kun puhaltaa esim. nyrkin kokoisen alumiini kikkareen, ja käyttää siihen vähintään reilun kilon soodaa.... Siis ei hyvä ruosteenpoistoon?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2014, 07:33
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Tuollainen puhalluspistooli http://www.mve-online.com/product_in...roducts_id=571 ja kompura on iso kallioporakompura.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.04.2014, 16:57
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.062
Perusasetus

Sen kerran kun näin kompakteilla soodapuhallusvehkeillä työskentelyä pienellä dieselkompuralla, oli homma sen verta vaisun näköstä, että mulla pitäs olla varmaan 10 kuution kompura soodapuhallukseen, jotta viitsisin sitä tehdä siinä missä hiekkapuhallustakin.

Ehkä siihenkin saisi jotain jytyä jos aiheeseen kunnolla perehtyisi ja investoisi.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ruoste suojaus? Mika P Tekniikka & Jutustelu 5 11.07.2012 20:41
Chuck Norris ja Ruoste r2ree Chit-Chat 2 18.08.2010 22:16
Autojen ruoste tutkimusta pjtk Linkit 2 20.04.2008 21:40
pientä ruoste turausta (hj61) Heikki L Tekniikka & Jutustelu 2 11.03.2006 11:03
HJ:n ruoste. uretaani Tekniikka & Jutustelu 8 13.01.2005 00:49


Sivu luotu: 13:41 (GMT +2).