Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.03.2014, 00:27
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kovakalu69 Näytä viesti
Onko tuosta tbi:n roplaamisesta mitään hyötyä, jos kokonaisvälitys on muuttunut vakiosta hitusen pitkäksi? Tämä niinkuin taloudellisuuden näkökulmasta katsottuna.
no tuota, kokonaistaloudellisesti noi tehtaan lastut ei koskaan ole ihan kohdallaan, ne kun on pitänyt olla sopivat miljoonaan samanlaiseen moottoriin, siinä suhteessa säätämisestä on hyötyä, ja mitä siihen välitykseen tulee niin turbiinilukon kytkeytymistä voi automaattiin mulkata lisäksi, se kai siinä yleensä isoin ongelma on kun veivaa 80 vauhdissa liian pitkillä välityksillä usein jatkuvasti.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.04.2014, 21:29
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Menee vähän ohi, mut samaan suuntaan...

TPI itkis uutta paineensäädintä, taitaa olla vastaava kikkare kuin 94-97 LT1:s.

Orkkiskin kelpais, mut säädettäväkin vois olla poikaa.
Ei oo oikein tolkullista tult netissä vastaan, kun ei jaksas jenkkiläst erikseen tilata.
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.08.2014, 19:44
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Onko jossain diagrammia missä mikäkin anturi on moottorissa? Olisi yksi 5.7l TBI V8 joka tarkoitus konvertoida kaasariksi ja mietin että jos vois jotain TBI-antureita ottaa käyttöön kuten lämpötila etc.. Vai onko kaikki tärkeimmät imusarjassa ja sen päälle tulevissa kamoissa?
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.08.2014, 22:52
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Onko jossain diagrammia missä mikäkin anturi on moottorissa? Olisi yksi 5.7l TBI V8 joka tarkoitus konvertoida kaasariksi ja mietin että jos vois jotain TBI-antureita ottaa käyttöön kuten lämpötila etc.. Vai onko kaikki tärkeimmät imusarjassa ja sen päälle tulevissa kamoissa?
on mutten heti löydä

kannen kyljessä on mittarille lämpöanturi, termarikopan vieressä imusarjassa tbi:n lämpöanturi

lohkon helmassa on nakutusanturi (startin edessä) imusarjan takana lohkon päällä öljynpaine

läppäringossa tietysti kaasun asento. mappi vähän riippuen autosta joko siinä läppärungon vieressä apparin venakopan päällä tai tulipellissä, siinä jossain lähistöllä (+-30 cm) on myös bensapumpun rele

mitäs muita niitä sitten... joissain on imuilman lämpö vielä putsarissa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.08.2014, 23:31
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Rytari jo luetteli, mutta tollanen löyty:
http://ww2.justanswer.com/uploads/Bl...08_Capture.PNG
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.08.2014, 09:32
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Noniin.. siinähän niitä tulikin. Kiitoksia.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.08.2014, 11:46
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.889
Perusasetus

Keles.. Heitin eilen koneen päälle(350) TBI-imarin ja kas kummaa, siinä on ihan liian iso reikä virranjakajalle.. Kahdessa muussa tallissa makaavassa TBI-imarissa mulla on pienempi, jakajan jalalle soppeli reikä.

Tässä isoreikäsessä imarissa on merkattuna valuvuosi -90. Onko jakaja muuttunut noihin aikoihin, vai onko noihin jotain soviteholkkia?

Miks pitäis just tätä sarjaa käyttää?
Tässä on vingutettu ne neljä keskimmäistä kiinnitysruuvin paikkaa jo sopimaan vanhoihin kansiin..
Joko alan taas vinguttamaan, tai heitän Performerin kiinni ja väännän välipalikan TBI-suutinrungolle.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5059 22.09.2025 13:58
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Ostettu gm tbi ruiskuun johtosarja ja imusarja. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.07.2011 10:22


Sivu luotu: 05:02 (GMT +2).