Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.03.2014, 13:12
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
mikä auto, mikä tietokone... jos on semmonen auto mitä ei oo saanu 350:llä voi olla vaikeampi löytää uutta lastua muuta erikseen tekemällä....

koneen koon muuttuessa on vähintään sen muutos ja suuttimone koon mutos kerrottava sille ruiskulle.....

Noniiiin... sain vähäsen lisää infoa elikkäs Auto: Fleetside, 1988, 5.0 efi ja tommottinen matolaatikko:

__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.03.2014, 21:54
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti
Noniiiin... sain vähäsen lisää infoa elikkäs Auto: Fleetside, 1988, 5.0 efi ja tommottinen matolaatikko:
nonni, 7747 eli helpoin mahdollinen... esc ja nakutusanturi on vaihtolistalla, ja sit van polttaa lastun siihen, tehtaanlaista löytyy eri vaihteistoille (ja perävälitykseille), bensa ja sytkäkarttaan joutuu muuttaa nokan mukaan...

350 ESC module - GM 16128261
350 knock sensor - GM 10456288

ja suuttimet onko kummasta koneesta?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.03.2014, 23:34
Kovakalu69 Kovakalu69 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.02.04
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 1.586
Perusasetus

Onko tuosta tbi:n roplaamisesta mitään hyötyä, jos kokonaisvälitys on muuttunut vakiosta hitusen pitkäksi? Tämä niinkuin taloudellisuuden näkökulmasta katsottuna.
__________________
I remember the teacher telling us to write about our weekend or something, but I'd always be like "fuck that" and just drew dragons/dinosaurs killing each other.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.03.2014, 00:27
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kovakalu69 Näytä viesti
Onko tuosta tbi:n roplaamisesta mitään hyötyä, jos kokonaisvälitys on muuttunut vakiosta hitusen pitkäksi? Tämä niinkuin taloudellisuuden näkökulmasta katsottuna.
no tuota, kokonaistaloudellisesti noi tehtaan lastut ei koskaan ole ihan kohdallaan, ne kun on pitänyt olla sopivat miljoonaan samanlaiseen moottoriin, siinä suhteessa säätämisestä on hyötyä, ja mitä siihen välitykseen tulee niin turbiinilukon kytkeytymistä voi automaattiin mulkata lisäksi, se kai siinä yleensä isoin ongelma on kun veivaa 80 vauhdissa liian pitkillä välityksillä usein jatkuvasti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.04.2014, 21:29
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Menee vähän ohi, mut samaan suuntaan...

TPI itkis uutta paineensäädintä, taitaa olla vastaava kikkare kuin 94-97 LT1:s.

Orkkiskin kelpais, mut säädettäväkin vois olla poikaa.
Ei oo oikein tolkullista tult netissä vastaan, kun ei jaksas jenkkiläst erikseen tilata.
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.08.2014, 19:44
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Onko jossain diagrammia missä mikäkin anturi on moottorissa? Olisi yksi 5.7l TBI V8 joka tarkoitus konvertoida kaasariksi ja mietin että jos vois jotain TBI-antureita ottaa käyttöön kuten lämpötila etc.. Vai onko kaikki tärkeimmät imusarjassa ja sen päälle tulevissa kamoissa?
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.08.2014, 22:52
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Onko jossain diagrammia missä mikäkin anturi on moottorissa? Olisi yksi 5.7l TBI V8 joka tarkoitus konvertoida kaasariksi ja mietin että jos vois jotain TBI-antureita ottaa käyttöön kuten lämpötila etc.. Vai onko kaikki tärkeimmät imusarjassa ja sen päälle tulevissa kamoissa?
on mutten heti löydä

kannen kyljessä on mittarille lämpöanturi, termarikopan vieressä imusarjassa tbi:n lämpöanturi

lohkon helmassa on nakutusanturi (startin edessä) imusarjan takana lohkon päällä öljynpaine

läppäringossa tietysti kaasun asento. mappi vähän riippuen autosta joko siinä läppärungon vieressä apparin venakopan päällä tai tulipellissä, siinä jossain lähistöllä (+-30 cm) on myös bensapumpun rele

mitäs muita niitä sitten... joissain on imuilman lämpö vielä putsarissa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5057 16.07.2025 22:43
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Ostettu gm tbi ruiskuun johtosarja ja imusarja. tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.07.2011 10:22


Sivu luotu: 02:19 (GMT +2).