![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Noniiiin... sain vähäsen lisää infoa elikkäs Auto: Fleetside, 1988, 5.0 efi ja tommottinen matolaatikko:
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
350 ESC module - GM 16128261 350 knock sensor - GM 10456288 ja suuttimet onko kummasta koneesta? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onko tuosta tbi:n roplaamisesta mitään hyötyä, jos kokonaisvälitys on muuttunut vakiosta hitusen pitkäksi? Tämä niinkuin taloudellisuuden näkökulmasta katsottuna.
__________________
I remember the teacher telling us to write about our weekend or something, but I'd always be like "fuck that" and just drew dragons/dinosaurs killing each other. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
no tuota, kokonaistaloudellisesti noi tehtaan lastut ei koskaan ole ihan kohdallaan, ne kun on pitänyt olla sopivat miljoonaan samanlaiseen moottoriin, siinä suhteessa säätämisestä on hyötyä, ja mitä siihen välitykseen tulee niin turbiinilukon kytkeytymistä voi automaattiin mulkata lisäksi, se kai siinä yleensä isoin ongelma on kun veivaa 80 vauhdissa liian pitkillä välityksillä usein jatkuvasti.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Menee vähän ohi, mut samaan suuntaan...
TPI itkis uutta paineensäädintä, taitaa olla vastaava kikkare kuin 94-97 LT1:s. Orkkiskin kelpais, mut säädettäväkin vois olla poikaa. Ei oo oikein tolkullista tult netissä vastaan, kun ei jaksas jenkkiläst erikseen tilata.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onko jossain diagrammia missä mikäkin anturi on moottorissa? Olisi yksi 5.7l TBI V8 joka tarkoitus konvertoida kaasariksi ja mietin että jos vois jotain TBI-antureita ottaa käyttöön kuten lämpötila etc.. Vai onko kaikki tärkeimmät imusarjassa ja sen päälle tulevissa kamoissa?
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kannen kyljessä on mittarille lämpöanturi, termarikopan vieressä imusarjassa tbi:n lämpöanturi lohkon helmassa on nakutusanturi (startin edessä) imusarjan takana lohkon päällä öljynpaine läppäringossa tietysti kaasun asento. mappi vähän riippuen autosta joko siinä läppärungon vieressä apparin venakopan päällä tai tulipellissä, siinä jossain lähistöllä (+-30 cm) on myös bensapumpun rele mitäs muita niitä sitten... joissain on imuilman lämpö vielä putsarissa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Patrol kysy/vastaa | jubet | Tekniikka & Jutustelu | 1806 | 24.10.2024 21:23 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Ostettu gm tbi ruiskuun johtosarja ja imusarja. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.07.2011 10:22 |