![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mahtaisko tuo järjestelmä jotenkin tökkiä välillä, ensimmäisinä päivinä ei tainnut seurannan mukaan auto liikkua lainkaan. Tai sit on mullakin koneessa häikkää. "Jos järjestäjän tuloksiin on uskominen niin näyttää siltä että pompoteltiin tänään pohja-aika. Vaikka alussa otettiinkin patikossa rauhallisesti että kestäisi kippo kasassa" Toivotaan et muutkin säästelis hiukan autoja, niin ei kukaan pääse muilta karkuun. Ja sit viimeisenä päivänä te pääsette näyttämään mistä suomipojat ja hiluksi on tehty sekä miten kuuluu ajaa. Mites Vuorsolat mahtoi sijoittua? Tsemppiä koko suomen poppoolle!!
Viimeksi muokannut Micco : 12.03.2014 20:32 |
#2
|
|||
|
|||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Se täytyy vielä kysäistä Timolta, että veteleekö nuo tavan Ranget ja HDJ:t samoja reittejä vai onko niille eri tiekirjat? Välillä näyttää videoilla vilahtavan noita vakiomman näköisiä autoja vakiopuskimilla ja kohtuu kesyillä renkailla ja ainakin filmiltä katseltuna kohtuu rankoissa paikoissa.
Kevyt pieni kuumotus lähti käyntiin osallistua itsekin. Tosin kaluston taso ei ole lähelläkään Vuorsolan tai Timpan vehkeitä, mutta yritetään turata jotain ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Hyvin menee Lipposella kun vaan laitteet kestää
Lipponen kokonaistuloksissa 2. 1 h 17 min perässä johtavaa ja Vuorsola 12.
http://www.tuareg-rallye.com/total.pdf http://www.tuareg-rallye.com/day4.pdf Viimeksi muokannut Byrocrat : 12.03.2014 21:40 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Sorry, no niinpä tietysti
![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Noniin, olishan tuo nyt pitänyt nähdä tuolta reittikuvauksista jo aikasemmin. Silmät on näemmä ku jääkiekkotuomarin. Eli voisi olla jopa mahdollisuuksia hiukan vähemmän rakennetulla autollakin...
Juuei, alustaan on jo vakiomaastoihin panostettu reilummin kuin saabin vakioiskareilla. Renkaita voin uskoa kuluvan kohtuu reippaasti. Auton rakentamiseen ja varusteluun menee nipistäenkin jo se 10 000e jos meinaa saada vehkeen pysyvän nipussa edes puoleen väliin. Tiedä sitten kannattaako alkaa puuhata sumuisten saarten vekotinta vai nousevan auringon värkkiä. Molemmissa kun tuntuu olevan omat kompastuskivensä. Viimeksi muokannut jk_patrol : 12.03.2014 22:32 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Enemmän asiaa voi ihmetellä tuolta -> http://www.tuareg-rallye.com/tuareg_com_005.htm
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Renkaina täällä on aika monella BFG: n mudterrain KM2:sta mutta sitä meneekin sitten kuin leipää kun ruvetaan vähän kovemmin ajamaan. Paikat täällä ei ole mitään rankkoja esim Ladogaan verrattuna kun vinssiäkään ei tarvitse mutta maasto syö iskareita ja renkaita. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#11
|
||||
|
||||
![]()
^^^^
säästettäis edes tämä topic tuolta väittelyltä, jooko ?? ... huvitti tuossa tuoreimmassa videossa loppuosassa moGGikuski, joka jaksoi vielä juosta tarkastusasemalle ylämäkeen dyynissä ![]() kyllä on virtaa !!! lykkyä loppuun saakka, kaikille kisatouhuihin !
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 12.03.2014 22:38 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kovasti ihmetyttää tuo porukan rengasvalinta (BFG). Eikö jengi tiedä niiden heikkoudesta vai ottavatko tietoisen riskin ja arvostavat enemmän jotain keveyttä, rullaavuutta/herkkyyttä, polttoainetaloudellisuutta tms?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Tuota sitä on mekin ihmetelty mutta selvää vastausta siihen ei ole saatu eikä keksitty. Meillä ei ole taaskaan hajonnut tähän mennessä yhtään Pitbullia, muut on vaihtaneet renkaita aika usein ja yleensä BFG:tä. Ja dyyneillä pito leveällä renkaalla on aivan toista kuin kapealla.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Suuri ongelma pehmeessä hiekassa luulisi olevan sen oikean kuvion löytäminen. Liian karkea kun taitaa kaivaa pinnan rikki ja sen jälkeen ollaan jumissa. Liian hienolla taasen käänteisenä tuo ongelma. Tämä siis vain omia johtopäätöksiä hiekkarantakokemuksella.
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
jos ymmärsin oiken niin lipponen olis maalissa?
[14.03.2014 10:46:10] first car profi No 214 reached cp finish
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#16
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Juhannus Trial 14-15.6.2014 | sirP | Tapahtumat | 149 | 02.03.2015 20:57 |
Tuareg Rallye 2013 kuulumisia | myllis | Tapahtumat | 99 | 15.06.2013 13:35 |
TUAREG RALLYE 2013 videolähetykset netissä | myllis | Tapahtumat | 1 | 06.03.2013 15:51 |
Tuareg rallyyn katsojaksi | JV73 | Tapahtumat | 2 | 05.02.2013 17:25 |
Vieläkö tuareg loggaa | pee | Chit-Chat | 23 | 20.02.2005 23:20 |