Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2014, 20:20
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Mahtaisko tuo järjestelmä jotenkin tökkiä välillä, ensimmäisinä päivinä ei tainnut seurannan mukaan auto liikkua lainkaan. Tai sit on mullakin koneessa häikkää.


"Jos järjestäjän tuloksiin on uskominen niin näyttää siltä että pompoteltiin tänään pohja-aika. Vaikka alussa otettiinkin patikossa rauhallisesti että kestäisi kippo kasassa"

Toivotaan et muutkin säästelis hiukan autoja, niin ei kukaan pääse muilta karkuun. Ja sit viimeisenä päivänä te pääsette näyttämään mistä suomipojat ja hiluksi on tehty sekä miten kuuluu ajaa.
Mites Vuorsolat mahtoi sijoittua?
Tsemppiä koko suomen poppoolle!!


Viimeksi muokannut Micco : 12.03.2014 20:32
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2014, 20:31
piiparinen piiparinen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.12
Sijainti: loimaa
Viestit: 39
Perusasetus

https://www.youtube.com/watch?v=NlvonZzd700
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.03.2014, 21:19
jk_patrol jk_patrol ei ole kirjautuneena
RISUAITA PRKL
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Finland, Kirkkonummi
Viestit: 38
Perusasetus

Se täytyy vielä kysäistä Timolta, että veteleekö nuo tavan Ranget ja HDJ:t samoja reittejä vai onko niille eri tiekirjat? Välillä näyttää videoilla vilahtavan noita vakiomman näköisiä autoja vakiopuskimilla ja kohtuu kesyillä renkailla ja ainakin filmiltä katseltuna kohtuu rankoissa paikoissa.

Kevyt pieni kuumotus lähti käyntiin osallistua itsekin. Tosin kaluston taso ei ole lähelläkään Vuorsolan tai Timpan vehkeitä, mutta yritetään turata jotain . Katsotaan ensiksi jos noista budjettivehkeistä saa edes rahalla rakennettua jotain kelvollista ja järkevää!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.03.2014, 21:33
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs up

Hyvin menee Lipposella kun vaan laitteet kestää


Lipponen kokonaistuloksissa 2. 1 h 17 min perässä johtavaa ja Vuorsola 12.

http://www.tuareg-rallye.com/total.pdf

http://www.tuareg-rallye.com/day4.pdf

Viimeksi muokannut Byrocrat : 12.03.2014 21:40
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2014, 21:38
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 547
Perusasetus

Eiliset tulokset
__________________
-JJo
___________________________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.03.2014, 21:49
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJo Näytä viesti
Eiliset tulokset
Sorry, no niinpä tietysti Kun ei katso tarkemmin ja uudempia ei saa vielä näkyviin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.03.2014, 22:25
jk_patrol jk_patrol ei ole kirjautuneena
RISUAITA PRKL
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Finland, Kirkkonummi
Viestit: 38
Perusasetus

Noniin, olishan tuo nyt pitänyt nähdä tuolta reittikuvauksista jo aikasemmin. Silmät on näemmä ku jääkiekkotuomarin. Eli voisi olla jopa mahdollisuuksia hiukan vähemmän rakennetulla autollakin...

Juuei, alustaan on jo vakiomaastoihin panostettu reilummin kuin saabin vakioiskareilla. Renkaita voin uskoa kuluvan kohtuu reippaasti. Auton rakentamiseen ja varusteluun menee nipistäenkin jo se 10 000e jos meinaa saada vehkeen pysyvän nipussa edes puoleen väliin. Tiedä sitten kannattaako alkaa puuhata sumuisten saarten vekotinta vai nousevan auringon värkkiä. Molemmissa kun tuntuu olevan omat kompastuskivensä.

Viimeksi muokannut jk_patrol : 12.03.2014 22:32
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.03.2014, 21:36
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jk_patrol Näytä viesti
Se täytyy vielä kysäistä Timolta, että veteleekö nuo tavan Ranget ja HDJ:t samoja reittejä vai onko niille eri tiekirjat? Välillä näyttää videoilla vilahtavan noita vakiomman näköisiä autoja vakiopuskimilla ja kohtuu kesyillä renkailla ja ainakin filmiltä katseltuna kohtuu rankoissa paikoissa.

Kevyt pieni kuumotus lähti käyntiin osallistua itsekin. Tosin kaluston taso ei ole lähelläkään Vuorsolan tai Timpan vehkeitä, mutta yritetään turata jotain . Katsotaan ensiksi jos noista budjettivehkeistä saa edes rahalla rakennettua jotain kelvollista ja järkevää!
Jos Timoksi Timon paikalle ryhtyisin : Osa päivistä samoilla reiteillä, osa eri reittejä pitkin. Esim huomenna Pro 260km, Amateur 250km
Enemmän asiaa voi ihmetellä tuolta -> http://www.tuareg-rallye.com/tuareg_com_005.htm
__________________
-JJo
___________________________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.03.2014, 22:21
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jk_patrol Näytä viesti
Se täytyy vielä kysäistä Timolta, että veteleekö nuo tavan Ranget ja HDJ:t samoja reittejä vai onko niille eri tiekirjat? Välillä näyttää videoilla vilahtavan noita vakiomman näköisiä autoja vakiopuskimilla ja kohtuu kesyillä renkailla ja ainakin filmiltä katseltuna kohtuu rankoissa paikoissa.

Kevyt pieni kuumotus lähti käyntiin osallistua itsekin. Tosin kaluston taso ei ole lähelläkään Vuorsolan tai Timpan vehkeitä, mutta yritetään turata jotain . Katsotaan ensiksi jos noista budjettivehkeistä saa edes rahalla rakennettua jotain kelvollista ja järkevää!
Jos tänne lähtee lähes vakio autolla niin tärkein asia on iskunvaimennus, aivan tuhjä yrittääkään millään motonetistä ostetuilla saabin iskareilla. Niillä jos lähtee niin ajanottajilla on oltava kalenterit käytössä, ei sekuntikello. Elikkä alustaan kun sijoittaa sen 900-2500€ niin johan alkaa tapahtua. Tehot jossakin HDJ:ssä riittää aika pitkälle jo vakionakin mutta vakio alustalla pääsee vasta lähtöpaikalle.

Renkaina täällä on aika monella BFG: n mudterrain KM2:sta mutta sitä meneekin sitten kuin leipää kun ruvetaan vähän kovemmin ajamaan. Paikat täällä ei ole mitään rankkoja esim Ladogaan verrattuna kun vinssiäkään ei tarvitse mutta maasto syö iskareita ja renkaita.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.03.2014, 22:33
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Jos tänne lähtee lähes vakio autolla niin tärkein asia on iskunvaimennus, aivan tuhjä yrittääkään millään motonetistä ostetuilla saabin iskareilla. Niillä jos lähtee niin ajanottajilla on oltava kalenterit käytössä, ei sekuntikello. Elikkä alustaan kun sijoittaa sen 900-2500€ niin johan alkaa tapahtua. Tehot jossakin HDJ:ssä riittää aika pitkälle jo vakionakin mutta vakio alustalla pääsee vasta lähtöpaikalle.

Renkaina täällä on aika monella BFG: n mudterrain KM2:sta mutta sitä meneekin sitten kuin leipää kun ruvetaan vähän kovemmin ajamaan. Paikat täällä ei ole mitään rankkoja esim Ladogaan verrattuna kun vinssiäkään ei tarvitse mutta maasto syö iskareita ja renkaita.
voisimpa melkein väittä, että jos ottaisin tosta pihasta avo samurain, missä täysin vakio alusta, paitsi takana toisella puolella joku oisko motonetista ostettu volvon iskari, ni pesisin kaiken maailman hipo tojotat mennen tullen ja jos tiukille vetää, ni kaataa tuulilasin edestä ni vähempi ilmanvastusta, ei olis jojoteilla mitää jakoa. ja varsinki jos laittas ne 275x60r15 kumien tilalle pokkerit, ni olis aivan sama mikä olis vastassa ni hopiaa haukkaisivat… ja tähän ei tartte mitään hymiöitä olen ihan tosissani
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.03.2014, 22:36
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

^^^^

säästettäis edes tämä topic tuolta väittelyltä, jooko ??

... huvitti tuossa tuoreimmassa videossa loppuosassa moGGikuski, joka jaksoi vielä juosta tarkastusasemalle ylämäkeen dyynissä

kyllä on virtaa !!!

lykkyä loppuun saakka, kaikille kisatouhuihin !
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 12.03.2014 22:38
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 13.03.2014, 09:17
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Jos tänne lähtee lähes vakio autolla niin tärkein asia on iskunvaimennus, aivan tuhjä yrittääkään millään motonetistä ostetuilla saabin iskareilla. Niillä jos lähtee niin ajanottajilla on oltava kalenterit käytössä, ei sekuntikello. Elikkä alustaan kun sijoittaa sen 900-2500€ niin johan alkaa tapahtua. Tehot jossakin HDJ:ssä riittää aika pitkälle jo vakionakin mutta vakio alustalla pääsee vasta lähtöpaikalle.

Renkaina täällä on aika monella BFG: n mudterrain KM2:sta mutta sitä meneekin sitten kuin leipää kun ruvetaan vähän kovemmin ajamaan. Paikat täällä ei ole mitään rankkoja esim Ladogaan verrattuna kun vinssiäkään ei tarvitse mutta maasto syö iskareita ja renkaita.

Kovasti ihmetyttää tuo porukan rengasvalinta (BFG). Eikö jengi tiedä niiden heikkoudesta vai ottavatko tietoisen riskin ja arvostavat enemmän jotain keveyttä, rullaavuutta/herkkyyttä, polttoainetaloudellisuutta tms?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 14.03.2014, 07:24
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
Kovasti ihmetyttää tuo porukan rengasvalinta (BFG). Eikö jengi tiedä niiden heikkoudesta vai ottavatko tietoisen riskin ja arvostavat enemmän jotain keveyttä, rullaavuutta/herkkyyttä, polttoainetaloudellisuutta tms?
Tuota sitä on mekin ihmetelty mutta selvää vastausta siihen ei ole saatu eikä keksitty. Meillä ei ole taaskaan hajonnut tähän mennessä yhtään Pitbullia, muut on vaihtaneet renkaita aika usein ja yleensä BFG:tä. Ja dyyneillä pito leveällä renkaalla on aivan toista kuin kapealla.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 14.03.2014, 10:45
jk_patrol jk_patrol ei ole kirjautuneena
RISUAITA PRKL
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Finland, Kirkkonummi
Viestit: 38
Perusasetus

Suuri ongelma pehmeessä hiekassa luulisi olevan sen oikean kuvion löytäminen. Liian karkea kun taitaa kaivaa pinnan rikki ja sen jälkeen ollaan jumissa. Liian hienolla taasen käänteisenä tuo ongelma. Tämä siis vain omia johtopäätöksiä hiekkarantakokemuksella.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 14.03.2014, 13:15
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

jos ymmärsin oiken niin lipponen olis maalissa?

[14.03.2014 10:46:10] first car profi No 214 reached cp finish
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 12.03.2014, 22:16
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

http://www.rallymaniacs.nl/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Juhannus Trial 14-15.6.2014 sirP Tapahtumat 149 02.03.2015 20:57
Tuareg Rallye 2013 kuulumisia myllis Tapahtumat 99 15.06.2013 13:35
TUAREG RALLYE 2013 videolähetykset netissä myllis Tapahtumat 1 06.03.2013 15:51
Tuareg rallyyn katsojaksi JV73 Tapahtumat 2 05.02.2013 17:25
Vieläkö tuareg loggaa pee Chit-Chat 23 20.02.2005 23:20


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).