![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Henaa etkö kestä totuutta? Et ole varmaan lukenut koko topikkia läpi? 4 tuumanen korotusten jälkeen alkaa vasta menemään vituiksi sekä tuo ohjaus että myös kartaanien kulmat niin en itse ainakaan näe tarvetta tuolle osalle. Tietty jokainenhan tekee oman autonsa mieleseksi sekä ostelkoot vaikka mitä osia vain parantaakseen mukamas ajo ominaisuuksia ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaa nyt hyvät toyota immeiset sopiiko bj tml murrokset rj akseliin vai pitääkö hakata päätäseinään, kiitos jo etukäteen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sopii, jos eivät ole ns. HD-murrokset.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vetotanko on normiläjässä enempi ku huonossa paikassa,ensimmäinen joka vääntyy vaik ois tehty millasesta umpijöötistä. Ja äärimmäisen hankala suojata fiksusti panssarilla.
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja kyllä voin sanoa että läjä ja 75mm korotus ja boggerit alla on aika epämukava yhdistelmä ajella kisoissa tieosuuksilla, joten ajattelin olisiko näistä osista hyötyä, mutta näyttävät tuovan myös hyötyä maastonpuolelle lisäksi. Eli siis harkitsemisen kaltainen idea loppuviimeksi. ![]() Mutta esim mitä arpe/late tuossa laitteli tietoja lisää asiasta ovat aika tärkeitä tietoja minulle. Kiitos siitä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siis tosihan on että boggerit on tiellä paskat, mitä muuta voi olettaakaan tuon kuvion perusteella? Ja niinkuin vartiainen tuolla ylempänä sanoi: "Mulla oli Dobinsonin sarja 2" korotuksella. Ei ne arkiajon ominaisuudet siitä parantuneet, ohjaus muuttui mielestäni hieman omituiseksi." Tähän asiaan mitä vartiainen sanoi yritän itse löytää ratkaisua. Omasta mielestäni ohjausmuuttu kans omituiseksi.
-MMC- -Team metsäkeijut- Viimeksi muokannut Henaa : 27.02.2014 17:45 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla oli pizzaleikkurit alla (235/85/16) ja auton ajamiseen piti keskittyä ihan oikeasti, kun se sinkoili routivilla kevätkeleillä milloin mihinkin suuntaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ihan samanlaista kielikeskellä suuta ajamista itselläni. ![]() Tarvii siis alkaa etsimään OME:n "säädettäviä" puslia. Varmaankin juuri tämä tuote? http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...,101,190&lang=
|
||||
|
||||
![]()
Tarvitset sen korjauskitin, epäkeskopuslat eli tämmöset:
https://korjaushuolto.fi/OMECA77B-Ca...and-Cruiser-80 2" korotuksella voi olla että riittää kun vaihtaa vaan takimmat puslat niin akseli menee vaakasuoraan.
Tiäräksää tuanoi Viimeksi muokannut vartiainen : 27.02.2014 21:32 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mutta nyt ihan asiaa onko kenelläkään tietoa uusi koppaisen lj tukivarrista onko pituus eroa hdj 80 tukivarsiin verrattuna samanlainen kiinnitys ainakin näytti olevan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2308 | 02.09.2025 12:04 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |