![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() taitaa enempi olla ominaisuus kun vika tuo vetely näissä kingeissä, jaappanin mies suunnitellu just eikä melkeen tuon keskimmäisen ohjaus varren, toki eipä sinne oikeen muunlaista voisi laittaakkaan. itellä veteli silti vaikka vaihto kaikki rt-päät ja varret, simpukat.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tässä yksilössä on vaihdettu vetoniveliä myöten kaikki nivelet. Eli siellä on uudet alapallot ja yläpallot, sekä kaikki 4 raidepäätä. Sekä tuo välitanko ja sit vielä lisäksi apusimpukkakin uusi. Kaikki nivelistön osat on japanpartsia ja 555:sta nipoin, kun sattui tuollaset tuleen kauppiaalle. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Asensin tänään omaan kingiin Weberin 32/36 DGEV setin käsiryypyllä => olihan muutos!!! Kaasuun vastaavuus todella hyvä, kiihtyy ja tuntuu toimivan kaikinpuolin paremmin kuin orggis kaasarilla!! Saa nähdä tekikö kulutukselle mitään...
Ei kellään sattuisi olemaan z24 bensakoneen venakoppaa (ehjää!) jouten, oli omasta ilmaputsarin kiinnikeruuvit repeytyneet ilmeisesti tärinästä aikojen saatossa irti...
__________________
- shine can never replace attitude - Viimeksi muokannut m.k. : 08.02.2014 15:45 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No tää päivä alko mainiosti! Ei kellään mitää hajua minkähän ihmeen takia kingi työnti vaihteistoöljyt kytkinkopan kautta pihalle. Kytkin vaihdettu vähäaika sitte, ei kai siinä oo voinu sössiä jotenki?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kytkin akselin stefa antautunut... Ja tuo stefa maksaa jotain 6€:a ja saa varaosatiskiltäkin tuota.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Turbo
Turbon asennushomma etenee.
Eilen otin vanhan SD25 moottorin pois ja vaihdoin siihen TD:n kytkinkopan. Helpohko homma autonosturilla... Kardaanit irti ja vaihdelaatikon kannake irti, samoin kardaanin kannatinlaakeri, johdot ja kytkinsylinteri... Kiinnityspultit moottorista irti, ja vaihdelaatikko 15cm taaksepäin... Ei tarvinnut irroittaa edes vaihdekeppejä... Vanhasta moottorista johdot ja letkut irti ja sai nostaa suoraa pois. Odottaa nyt ensviikkoa kun halli kiinni viikonlopun.... TD25 moottorissa valmiina turbo, letkut siihen ja muut vehkeet. Ainoastaan startti ja ilmansuodatin puuttuu vielä. Uusi laturi, josta puuttuu se "banjo"-pultti öljyn tulosta... Ei löytyny mistään sellaista kierrettä. Täytynee tehdä normaali pultista sitten... Hommaa kuitenkin riittää....
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85. ![]() Nissan King Cab 4x4 SD25 -87. ![]() Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo) ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#9
|
|||
|
|||
![]()
mistäs muilla on vaihelootat hajonnu ku itellä menny viitosvaihteita rattaineen ja kytkinakseli-sivuakseli rattaita ja nyt viimesimpänä meni pääakseli kahesta kohtaa kerralla poikki.... saako tota millää kestämään vai pitääkö keventää syöttöruuvia?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |