![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitähän se semmonen vihreä aine on mitä ainakin nuissa rankun orkkispulteissa näytti olevan? Ei muuten ollu ruostunu niistä, vaikka 40v maannu tuolla rungossa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
En ainakaan ite menis alustaan laittaan 8.8 pultteja, siksi hain noita 10.9
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa rapatessa oon ihmetelly tuota tekniikkaaki, ei maha onnistua sillä hiluxin jakiksella vaikka on taka-akselia on siirretty taaksepäin.. Oisko muita hyviä jakis vaihtoehtoja ku tuo Kallen tyrkyttämä rangen jakis?
Edit. Joko en osaa lukea tai rangessa on joku haista vittu välitys pitkällä puolella? O_O Viimeksi muokannut Dectane : 16.01.2014 20:08 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
p.s Minä lisäisin vähän korkeutta tuohon taka-akselin päällä olevaan torniin, kun nuo alatukivarret noin korkealla. Voi olla että pelkästään kovat pultit ei saa tuota pysymään nipussa... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Cruiserin jakiksella tulee aika mielenkiintoset välitykset, tällä ois tarkotus ajaa muutenki ku nakkikopille ja takas ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jakolaatikon pikkupuoli on aina 3.321. Lootan perään ulosottoon on saanu ylivaihdetta 0.72 ja 0.78 välityksillä ja mahdollisesti alivaihdetta (LT230 jakolaatikkoon tarkoitettu) 2.69 välityksellä. Kukas se rakensikaan tuollaiseen vielä kytkinkoppaan Mitsun Galantin turbiinin, kytkimen kaveriksi... Tuolla lisää: http://www.ashcroft-transmissions.co...atio_calc.html
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kalajoella on ollut turbiini range, mun hiluksi oli siitä apinoitu turbaanin osalta
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
ylläripylläri, -Ojalan veljekset- tietäis aiheesta enempi
ranGen jakistahan voi välittää harvemmakskin
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
|||
|
|||
![]()
hakusessa kestävä ja kustannustehokas jakis, se hiluxin jakis ois ainaki kustannustehokas... Pitäis melkeen jostaki saada lainaan niin sais sovittaa
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Pari päivää pidin rakentelutaukoa ja tein muita rästihommia...
Nyt siellä seistään jo akseleillaan tallissa ![]() Muita kuvia ei löytyny puhelimesta ku tämä... Tuommoset niistä kartioista tuli, vielä taakse pitää tekasta samanlaiset samalla ku puran uudestaan akselit pois alta ja hitsaan kaikki saumat... ![]() Edit. Ja ainiiiin, sovin kaupat turbosta. Garrettin GT37 Viimeksi muokannut Dectane : 19.01.2014 23:30 |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tänään oli tarkotus saada jo etuakseli hyvälle mallille muttei ollu mittailukaveria niin en uskaltanu viedä pidemmälle, hitsailin ja hipistelin taka-akselia.. Nuo iskarit on nyt jo vähän paremmat muttei silti oikeen miellytä......... Pitää kattoa tässä joku päivä että miten se loppujaan elää...
Tuossa nyt muutama räpsy perseestä.. ![]() ![]() ![]() ![]() Etupäätä.. Tekasin varsin vähän reikäjuustoaki.. Meinas käyä fiba tukivarsien asemoinnissa mutta sopii just ja just kääntyyn sen mitä vakionaki, taitaa murroksetki kestää pitempään jos ei hirveeseen kulmaan käänny?? ![]() ![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Tuleeko noista jakareiden takakiinnikkeistä pahimmassa tapauksessa semmoset kunnon kiinnitarraajat kun ainakin kuvasta päättelis, että tulevat melko alas???
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
brittiläinen jokakodin kyllästysaine: homehome ?? ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Näppäsin muutaman kuvan ohimennen, nyt ollaanki jo kovaa vauhtia etuakselin kimpussa!
Tommoset kartiot valmistuu yläpäihin, alapäät tulee perinteisesti kiinni akseliin... Onhan noissa hommaa mutta toimii? ![]() ![]() Tuommosia tukia värkkäilin tuohon keskelle, saa riittää mulle ![]() ![]() Iskarin asemointi suoraan sanottuna ihan perseestä, pitää muokata vielä myöhemmin pikkasen... Jousilautanen hivenen kierossa, mutten anna sen haitata. Tuonne alle jos hitsais vielä kolmiot tueksi. Yläpäähän ku kartiot hitsaan kiinni niin tuo sentin mittavirhe poistuu jonka takia jousi hivenen kierossa. ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Oletko huomioinu tukivarsien kiinnikkeiden kohdalla mikä tulee olemaan auton "ajokorkeus"...kun heität jousien päälle kaikki tykötarpeet niin kuinka alas runko painuu. Rungon puolella olevat puslat voi olla jo ääriasennossa kun vielä pitäs joustaa parin tynnyrin verran
![]() ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Iskarit toimii liikeradan perusteella paremmin akselin etupuolella viistosti eteenpäin?
|
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Toyota HJ61 taka ja HDJ etu murikat+muuta toyota akseli ryönää... | Maajussi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.04.2013 08:57 |
Myydään Toyota corona MKII,Toyota FJ,Toyota crown virranjakaja | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.01.2013 21:48 |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |