![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tarkemmin kun rupes yöllä miettimään niin paskat ne mitkään stefat ole vaan liukulaakerit jotka ovat vain totuttua suurempia. ![]() Toinen juttu mikä tuli mieleen kun ei unta saanut niin vapautinvivun voisi rälläköidä juurestaan irti ja kääntää 90 astetta vasemmalle ja hitsata kiinni.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
kokeile niillä irti rälläköidyillä paloilla miten hitsi tarttuu, ettei tule ylläreitä
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miksi et tuohon vapautukseen sitä paineilmaa käytä ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Feston kääntösylinterit löytys kyllä, tilanpuute meinaa vaan iskeä, pitääpi suunnitella vielä. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Voihan sen vapautuksen kehitellä vaikka jollain jäykällä vaijerillakin, jos sen paremmin esiin haluaa.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#6
|
||||
|
||||
![]()
mulla on comeupissa vaijeri tosin siihen riittää vetävä, jota kiskotaan ulosoton vivusta. toimii kesällä, mutta talvella meinaa välillä jäätyä, taakse tulossa runva johon olis tarkoitus tehdä joko vaijeri, tai ilma vapautus. mistä niitä ilma hässäköitä saa edullisesti ja onko joku tietty malli mikä soveltuu runvaan parhaiten?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
180 asteen kääntösylinterin siihen tarvitsee, itse hommasin käytettynä kaks paria, make-lj:n näpräili Suzukiinsa yhden keulille. Voimaa siinä sylinterissä tuntuu olevan ihan sen verran että käsineen ei pysty vastaan laittamaan. Sylinterin toimintaperiaate on sama kuin VBG:n servokidassa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
ite ainaki kiinalaisia hitsannu ja hyvin toimii
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Juu kiinalainen ainakin kestää hitsattuna.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No eipä ihmeitä saanut tänään aikaiseksi, 95 neliömillimetrin kaapelia akulta etuvinssille ja ohjauspiuhat, eli nyt toimii molemmat vinssit. Kummasti hiljaisempi tuo etuvinssi kun lurautti desin GL 4:sta planeetan sekaan vs. pari kertaa vinssattu avaamaton takavinssi. Ero on huomattava!
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
se öljy muuten sit pääsee sieltä planeetasta ton "vetoakselin" reijästä sinne rummun sisään jarruun??? voipi tulla jossain rinnevinssauksissa oho elämyksiä
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ensin takavinssi, sen jälkeen etuvinssi. http://youtu.be/DWY8Kw48H1s Viimeksi muokannut Repro : 30.12.2013 22:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |