![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pitää ottaa tuo puheeksi muutoskatsastukseen,Niin laittavat sitten samalla vaivalla lappuunkin oikeat painot! Mikä siinä on että nuo painot poikkeavat tollein,Muillakin kuulemma ollut samaa vikaa,Mallisarjat mennyt katsurilla sekaisin vai mikä??
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli sama homma ja muistaakseni joku sano, että samurait jostain syystä rekisteröitiin samoilla painoilla ku SJ413 tms.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Availin Samuraihin tulevan ruiskukoneen ja sisuskalut näytti hämmästyttävän uusilta. Männän päältä en löytäny muuta merkintää ku B2. Mitäs se meinaa? Onko ylikoko?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mites muute tollane lockright lukko pelittää näis? Youtubesta katellu videoista et näyttäis melko pätevältä kapistukselta. Heräs vaan kysymyksiä kestävyydestä ja siitä et mikä seuraus tän asentamisella ois. Lähinnä mistä tulee sitten se "heikkolenkki" tapahtuma ketjuun voiman välityksessä moottorista renkaalle?
helvetti ku ei osaa päättää oikee missä järjestyksessä tätä mun suikkaa rakentas.. vinssi, lukot vai renkaat? 235/75 allterrainit on jo, mut kokemuksien perusteella ne ei kyl pehemees maastossa oo minkää väärtit. ![]() sj 413 vm. 87 kyseessä, highrooffi. ![]() JA PÄIVITTÄINEN AJONEUVONI TALVEN AJAN! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minä lähtisin toteuttamaan maastosuzukia puhtaalta pöydältä seuraavasti: - JAKIKSEN VÄLITYKSET!!! - Maltillinen pikku korotus alustaan.(mieluiten kippurammat jouset, tai lisäryhtiä peräkärryn jousipakkojen lehdillä, kun pitkät riiput tökkii joka paikkaan) - Sellaiset renkaat että kehtaa metsässäkin ajella. 235/75 jos leimalle haluaa niillä, tai sitten 31" jos huvittaa vaihdella leimakumeja. - Panssareita pohjaan niin ei hirvitä ajaa, ja hajoa paikat(jakis, tankki, palkkihelmat ja perämurikoiden kuoriin vahvistus/suojaus) - Takalukko Noiden jälkeen sitten varustelee mielensä mukaan vinsseillä sun muilla tarpeelliseksi näkemillään varusteilla, ja mieleisessä järjestyksessä. ![]()
__________________
-Pauli- Viimeksi muokannut Palex : 31.12.2013 23:37 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Renkaista on hyvä lähteä liikkeelle ja sen jälkeen tuleekin jo välitykset ajankohtasiksi. Vinssi on pelastanu monesta paikasta mihin lukon avulla pääsin ![]() Korotuksen voi hoitaa vasaralla takomalla vanhat enemmän mutkalle tai lisää/vaihtaa motonetin peräkärrypakoista lehtiä alkuperäseen pakkaan. Oman suikan järjestys oli: -renkaat -vinssi, palkkihelmat ja puskurit -pieni vakiojousien elvytys -välitykset -lukko -panssarit on vielä tekeillä Välitykset olis saanu olla heti renkaiden jälkeen, mutta tarttin vinssiä muuhun käyttöön, niin se meni edelle. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itsellä tällähetkellä melkein vakio SJ413 235/75 renkaita lukuunottamatta eikä mitään hinkua tehdä siitä kaatumatautista härveliä. Muuten itsellä rakentamisen suhteen lähes vastaavanlainen tilanne kuin GrapL:illa ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Motonetin pakatkaan ei montaa kymppiä maksa. kaikenhan saa kaatumaan jos haluaa. Jos meinaa leimata, niin tuskin tulee ongelmia kaatumisherkkyyden kanssa. Maasturiksi rekisteröitynäki maksimikorotus on vain 150mm muistaakseni. |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |