|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   eipä tuo selvinny. Kenno oli vieläkin päältä puhdas ja puhalsi hyvin läpi, mutta ilma pysyy kuskin puolella sitkeesti kylmempänä. En keksi muuta kuin, että kennossa kulkeva vesi jäähtyy kuskin puolelle kulkiessa. Vielä en kerenny tarkistamaan kennon edessä olevan venttiilin kuntoa, koska kenno tuntui omasta mielestä turhan viileältä ollakseen 70 asteinen kokeiluhetkellä. Ainaki vipu liikkuu vähän turhan nihkeästi. 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Käykö jostain toisesta autosta murroksen suoja kumit tuohon Vitaraan kun ei tuo motonet ainakaan tuntenu tuohon kumeja? ei viittis merkkiliikkeeseen mennä..Auto olikohan vm91 1,6 vitara.
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Vähän kun selaa alaspäin. Tuolla oli että lancerin sopis tai sit ne päältävedettävät ja oli vissiin osanumerotki... | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Onko Vitaraa ostaessa eri vuosimalleissa jotain huomionarvoista/vältettävää jos nyt tarkastellaan -96 ja vanhempia? Vaihtuuko kori jossain vaiheessa itsekantavaksi?
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Onko kukaan alkanut syylärin paikkaa muuttamaan kun Samuraihin on vinssin (eteen) laittanut? Taaksepäin aika vähän tulee ja jos ei siirrä ollenkaan niin tulee etuylitystä hyväksymätön määrä...  Pieniä ideoita on liikkunut siitä, että kyljelleen laittaisi konepellin tasolle, mutta ilmaaminen on tuossa vaihtoehdossa auki. Vaihtoehto nro2 eli kuskin takaikkunaan, jolloin se kesällä voipi olla kuuma, ja jos auto on nokka pystyssä, niin järjestelmän korkein kohta on koneessa=menee ilma koneeseen,ja polttaa kansipahvin/ei tee hyvää. nro3 eli leveä ja matala syyläri keulalle, ei ihan niin hyvässä kura/muta/savivelli suojassa kuin aikaisemmat, mutta alkuperäiseen verrattuna haittapuolia ei ole. Eli miten muut olette toteuttaneet etuylityksettömän vinssin keulille    | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Harvoin on oma eteneminen jäänyt kiinni liiallisesta etuylityksestä vaikka vinssi onkin jäähdyttimen kaverina keulalla. Tai sit en vaan oo hakenu tarpeeks haasteellista kinkamaa. Enempi lehtijouset kiusaa on tehnyt. 
				__________________ Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Se vaati näköjään enemmän pakkasta, että jaksoin tehdä asialle jotain. | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Tarkotitko sitä vesiventtiiliä siinä tulipellissä konehuoneen puolella ?
		 
				__________________ -MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			joo. Näytti olevan auki, mutta aukes voimalla lisää.
		 | 
| 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Nyt kun kerroit vastauksen,Niin muistan että käänsin kanssa viime talvena ton hanan kädellä kokonaan auki(sisältä käännettynä jäi vajaaksi) ja rupes tulla lämpimämpää sisälle  Oishan sen voinut aikaisemminkin muistaa...Mutta hyvä että tuli kuntoon ja muistit sen vielä tännekkin kirjoitella   | 
| 
			 
			#12  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   jep
			
			kävin kans väätelemäs hanaa ja aivan toisellalailla tuloo lämmintä!  se vaijjeri jumittaa mulla muutenki!! 
				__________________ sj-410   | 
| 
			 
			#13  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Miten checkout engine valon pitäis toimi vm92 samuraissa? http://www.acksfaq.com/90-92_supplement/part1.pdf Tuolta linkistä sivu 41 ja numero 31 kuvasta on toi valo. Eli kytkin ton valon toisenpuolen tonne virtalukkoon ja toinen sit ohjainlaitteelle ja 5w lasikantalamppu väliin--> virtoja kääntämällä päälle valo ei syty. Eikö ton pitäis kuitenki syttyä kun virrat kääntää päälle ?? Hjelp  Edittiä : Selkis, jäänyt yks johto kytkemättä  Huomenna kokeileen lähtiskö käymään Ja sit toinen asia vielä, kun tosta sj413 ei tota nopeustietoa saa boxille niin toimisiko tämmönen : http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...55cm-johdolla/ Tai sit joku vastaavanlainen systeemi.? 
				__________________ -MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 19.01.2014 22:11 | 
|  | 
| Luokat | 
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 | 
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 | 
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 | 
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |