Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.12.2013, 15:10
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

eipä tuo selvinny. Kenno oli vieläkin päältä puhdas ja puhalsi hyvin läpi, mutta ilma pysyy kuskin puolella sitkeesti kylmempänä.
En keksi muuta kuin, että kennossa kulkeva vesi jäähtyy kuskin puolelle kulkiessa.
Vielä en kerenny tarkistamaan kennon edessä olevan venttiilin kuntoa, koska kenno tuntui omasta mielestä turhan viileältä ollakseen 70 asteinen kokeiluhetkellä. Ainaki vipu liikkuu vähän turhan nihkeästi.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.12.2013, 21:22
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Käykö jostain toisesta autosta murroksen suoja kumit tuohon Vitaraan kun ei tuo motonet ainakaan tuntenu tuohon kumeja? ei viittis merkkiliikkeeseen mennä..Auto olikohan vm91 1,6 vitara.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.12.2013, 21:42
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
Käykö jostain toisesta autosta murroksen suoja kumit tuohon Vitaraan kun ei tuo motonet ainakaan tuntenu tuohon kumeja? ei viittis merkkiliikkeeseen mennä..Auto olikohan vm91 1,6 vitara.
http://forums.offipalsta.com/showthr...=vitara&page=2
Vähän kun selaa alaspäin.

Tuolla oli että lancerin sopis tai sit ne päältävedettävät ja oli vissiin osanumerotki...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.12.2013, 22:29
kellukka kellukka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.01.13
Sijainti: joensuu(Uimaharju)
Viestit: 1.074
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
http://forums.offipalsta.com/showthr...=vitara&page=2
Vähän kun selaa alaspäin.

Tuolla oli että lancerin sopis tai sit ne päältävedettävät ja oli vissiin osanumerotki...
no hitto! siellähän se tieto olikin! Kiitoksia vaan!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.12.2013, 20:22
kurakao kurakao ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.11.13
Sijainti: e-p
Viestit: 7
Perusasetus

Onko Vitaraa ostaessa eri vuosimalleissa jotain huomionarvoista/vältettävää jos nyt tarkastellaan -96 ja vanhempia? Vaihtuuko kori jossain vaiheessa itsekantavaksi?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.12.2013, 20:48
Kirppu_cruiser Kirppu_cruiser ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 10.09.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 2
Perusasetus

Onko kukaan alkanut syylärin paikkaa muuttamaan kun Samuraihin on vinssin (eteen) laittanut? Taaksepäin aika vähän tulee ja jos ei siirrä ollenkaan niin tulee etuylitystä hyväksymätön määrä... Pieniä ideoita on liikkunut siitä, että kyljelleen laittaisi konepellin tasolle, mutta ilmaaminen on tuossa vaihtoehdossa auki. Vaihtoehto nro2 eli kuskin takaikkunaan, jolloin se kesällä voipi olla kuuma, ja jos auto on nokka pystyssä, niin järjestelmän korkein kohta on koneessa=menee ilma koneeseen,ja polttaa kansipahvin/ei tee hyvää. nro3 eli leveä ja matala syyläri keulalle, ei ihan niin hyvässä kura/muta/savivelli suojassa kuin aikaisemmat, mutta alkuperäiseen verrattuna haittapuolia ei ole. Eli miten muut olette toteuttaneet etuylityksettömän vinssin keulille
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.12.2013, 21:06
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Harvoin on oma eteneminen jäänyt kiinni liiallisesta etuylityksestä vaikka vinssi onkin jäähdyttimen kaverina keulalla. Tai sit en vaan oo hakenu tarpeeks haasteellista kinkamaa.
Enempi lehtijouset kiusaa on tehnyt.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.01.2014, 19:11
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock Näytä viesti
eipä tuo selvinny. Kenno oli vieläkin päältä puhdas ja puhalsi hyvin läpi, mutta ilma pysyy kuskin puolella sitkeesti kylmempänä.
En keksi muuta kuin, että kennossa kulkeva vesi jäähtyy kuskin puolelle kulkiessa.
Vielä en kerenny tarkistamaan kennon edessä olevan venttiilin kuntoa, koska kenno tuntui omasta mielestä turhan viileältä ollakseen 70 asteinen kokeiluhetkellä. Ainaki vipu liikkuu vähän turhan nihkeästi.
Venttiili oli jäänyt vähän jumiin, eli annoin sille väkivaltaa ja alko tulla enemmän lämpöä. Nyt ei enää huomaan apukusin ja kuskin puolen lämpötilaeroja.
Se vaati näköjään enemmän pakkasta, että jaksoin tehdä asialle jotain.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.01.2014, 19:27
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Tarkotitko sitä vesiventtiiliä siinä tulipellissä konehuoneen puolella ?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.01.2014, 20:07
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Tarkotitko sitä vesiventtiiliä siinä tulipellissä konehuoneen puolella ?
joo. Näytti olevan auki, mutta aukes voimalla lisää.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.01.2014, 20:15
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Nyt kun kerroit vastauksen,Niin muistan että käänsin kanssa viime talvena ton hanan kädellä kokonaan auki(sisältä käännettynä jäi vajaaksi) ja rupes tulla lämpimämpää sisälle
Oishan sen voinut aikaisemminkin muistaa...Mutta hyvä että tuli kuntoon ja muistit sen vielä tännekkin kirjoitella
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.01.2014, 20:18
jousipakka:n Avatar
jousipakka jousipakka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.11
Sijainti: seinäjoki
Viestit: 124
Perusasetus

jep


kävin kans väätelemäs hanaa ja aivan toisellalailla tuloo lämmintä!se vaijjeri jumittaa mulla muutenki!!
__________________
sj-410
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 19.01.2014, 21:37
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Miten checkout engine valon pitäis toimi vm92 samuraissa?

http://www.acksfaq.com/90-92_supplement/part1.pdf

Tuolta linkistä sivu 41 ja numero 31 kuvasta on toi valo.

Eli kytkin ton valon toisenpuolen tonne virtalukkoon ja toinen sit ohjainlaitteelle ja 5w lasikantalamppu väliin--> virtoja kääntämällä päälle valo ei syty.

Eikö ton pitäis kuitenki syttyä kun virrat kääntää päälle ??


Hjelp




Edittiä : Selkis, jäänyt yks johto kytkemättä

Huomenna kokeileen lähtiskö käymään


Ja sit toinen asia vielä, kun tosta sj413 ei tota nopeustietoa saa boxille niin toimisiko tämmönen :

http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...55cm-johdolla/

Tai sit joku vastaavanlainen systeemi.?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 19.01.2014 22:11
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 23:52 (GMT +2).