![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kumpi kampi? Rekkarissa akseli painot 1-akseli 520kg 2-akseli 810kg Tyyppikilvessä 1-akseli 580kg 2-akseli 820kg Onks täs jotain mitä mä en nyt vaan älyä vai täh? voisko noit jälimmäisiä käyttää leimalla...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Thanks,Toi lisä 60kg jeesaa jo kummasti
![]() No pyritään silti rakentelemaan mahdollisen köykäisesti... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
siis muutoskatsastettava posliini kattoo otteen mukaan, varmaan tiesit, mutta ajatelimpa muistuttaa
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
#5
|
||||
|
||||
|
En tiennyt,Eiks noilla oo sit mitään virkaa mitkä on tyyppikilvessä ja miks ne on eri???
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
En nyt muista että mikä siinä oli syynä, että otteessa on virheelliset tiedot, mutta niin kuin sanoin jo aiemminkin, niin tyyppikilpi ei valehtele. Katsokoot poliisit otteesta mitä hyvänsä!(mitä eivät ihan satavarmasti kyllä tee)
Ja tuskin mitään muutoskatsastustakaan edes vaatii, kun muuttuu vain numerot paperissa, ja auto pysyy ennallaan. Joten katsastuksen yhteydessä vain ilmoitusta inssille, että voisko otteeseen merkitä oikeat massat, niin vastaisivat totuutta. Ja vaikka tarvitsisikin jostain syystä muutoskatsastaa, niin siinähän se menee samoilla muutoksilla kuin sun akselinvaihto yms.
__________________
-Pauli- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Pitää ottaa tuo puheeksi muutoskatsastukseen,Niin laittavat sitten samalla vaivalla lappuunkin oikeat painot!
Mikä siinä on että nuo painot poikkeavat tollein,Muillakin kuulemma ollut samaa vikaa,Mallisarjat mennyt katsurilla sekaisin vai mikä?? |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |