![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eli mites se nyt sitten menee kun tarkoitukseni on talvella vaihtaa lj. Hin etuakselille kaikki tiivisteet. Laakerit. Vasukat ja murros. Niin samalla ajattelin nuo pronssiholkit laittaa uudet niin onnistuuko se sitten vaan sillai että vanha veke ja. Uuden lyö tolalle, kamat kasaan ja kovaa ajoa, vai pitääkö jotain huomioda holkin asennuksessa??????
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Etenkin jos onnistuu edes hieman sössimään sen holkin asennuksessa et se ei mene ihan suoraan sinne pesäänsä niin sit vetaria on todella piukee sinne holkkiin. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
..sitten tarttuu vetariin kiinni ja koko paketti lähtee pyörimään pesässään.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Miten helvetissä sen holkin voi saada sinne vinoon ? Täytyy kyllä olla todellinen yyberitumpelo jos holkin vaihdon pystyy sössiin...
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Siis jos voimalla paiskoo enempiä kattelematta? Kyllähän se sit lopulta antaa periks ja vääntyy..
__________________
Emmie tiiä |
#7
|
|||
|
|||
![]() Just joo.Lainaus:
Ei tarvi olla yybertumpelo vaan vahinkoja sattuu. HV on vissiin maailman paras asentaja, kenelle ei satu ikinä mitään mokia. Se on rentouttavaa kun meitä huonompiakin on seassa. Nimim. kymmenisen holkkia vaihtanut (ainakin) [ei omaan pirssiin kaikkia] ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Sitä en väittäny, tuo oli vastaus siihen miten ne saa paskaks asentaessa
__________________
Emmie tiiä |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toki ei hj/lj ole yhtä herkkä, mutta leipoo nekin joskus kiinni. p.s Ja nuo kaikki kiinnileiponeet on hiottu ajatuksen kanssa juuri "sopivaksi", toki ei yhtäväljäksi, kuin vanhat.... Mutta kun vaihtelin tilalle alkuperäiset, niin jäi niin tiukalle/lähes nolla välykselle, että hirvitti, mutta niin vaan kestäneet... P.S ostin ensin halpoja, sitten hyviä, ja nyt vain hyviä (alkuperäisiä), kun ei ole varaa ostaa hyviä ja halpoja, eikä vetoakseleita nivelellä. (tuosta pahimmasta meni vetoakseli ja alta 1000 km ajettu nivel pilalle, ja takuusta; olet kasannut liian tiukkana, ei korvata..., tuli muutaman kympin säästölle hintaa ![]() Nuo ns. hdj:n vetarin stefat, jotka varustettu ylimääräisellä joustavalla keskitystä auttavalla joustolla, on varmaan hintansa arvoiset. (tilasin itselle muutaman odottamaan bj/hj remppaa) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ pronssiholkki kysymys? | jussinhj61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.05.2010 01:02 |
Hilux ln110 Navan pronssiholkki kysymys? | Grr | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 23.04.2010 19:12 |
hojon pronssiholkki | k81 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.03.2008 11:21 |
Hilux ja laakeri murheet! | azizp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2007 08:40 |
Mhitä thämä tharkoiittaa -> risujen murheet | mki | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 27.07.2006 09:03 |