![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ja ne viat näkee poliisit päätteeltään ilman tarkastuskorttiakin. Ja auto ei näy punaisella ruudulla katsastamattomana vaikka k.o.päivä/kats.aika onkin ylittynyt, jos on aloitettu ajoissa.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Joo, leiman vikana päivänä käyty kokeilemassa. Ainoo vaa et eipä paljoa tarvii ehtiä tossa kuukaudessa ajelemaa ku tuli tota hitsattavaa ihan vaa pikkusen
![]()
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä osu kohdalle asiallinen katsuri. Kuten monesti aiemminkin.
Keulalla lisävalot, joista polttimot pimeenä. Ei mainintaa. Putki pikkasen vuotaa. Ei mainintaa. Valojen suuntaus. Ei tarkastettu. Työvalot. Ei mainintaa. Torvi. Ei kokeillu. Lasinpesimet. Ei kokeillu Ruostevauriot. Ei kokeillu Pohjauskumit etu/taka-akselilla puuttuvat kokonaan. Ei mainintaa. -89 Mitsu L200!! Jarrut tartti fiksata ja laittaa jesaria etupuskuriin, kun niistä tuli korjauskehotus. ![]()
__________________
Toiset haluaa päästä helpolla, mut jonkuhan se on L200:llakin offia harrastettava. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää... http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/ |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Höpö höpö.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Työvaloista nyt ei oo syytäkään kommentoida pakun kohdalla kunhan on oikein kytketty. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tekis mieli kysyä, mitä se katsuri on oikesti katsonut, paitsi pakolliset dynot ja ehkä päästöt... Itelläkin on tullut eteen katsureita, jotka varovasti "oikeesti näin" naputtelee pohjaa eikä väkisin hakkaa sinne reikää... Sit tuli Tampereeella vastaan autonhitsausfirma, joka kirosi katsurin alimpaan helvettiin, koska mukamas -vm. 90 XJ:ssä on runko... Tartti hitsaria hiukan ojentaa aiheesta... Toivottavasti ei enää tarvi viedä maksulliseen hitsukseen autoa vaan pystyy tekemään kaiken ite... Vähän se vielä opettelua vaatii, että saadaan kunnollista saumaa aikaseksi ohueseen peltiin...
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Täälläpäin kyselin kesällä katsurilta että pitääkö tuo paikkansa että korissa olevat lahoreijät eivät vaikuta katsastuksessa.
Katsuri oli sitä mieltä että ei ole väliä onko erillinen runko, koska se on turvallisuus kysymys esim.kolarissa jotta korin pitää olla kunnossa. Toisaalta ite ainakin ymmärrän tämän, mutta ei kaikki katsurit niin tarkkoja ole. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
En tietty mee sanomaan, että onko mun autojen aikasemmat ruostekorjaukset tehty maksullisella pajalla vai ei ku en tiiä faktoja, MUTTA. Hyvänki näköset pellit minkä on vielä tosi hyvin maalattukin on tähän asti AINA paljastunu helvetin ohkasiks pläkkipelleiks mitkä on vaa parilla pisteellä kiinni ja vedetty vaa joko kittiä tai koriliimaa päälle. Että ei kannata kyllä yhtään potea syyllisyyttä, vaikka omat saumat ei alkuun vaikuttais kovinkaan siisteiltä. Ne on silti parempia, kuin äkkiä pajalla kasaan sutaistut. Ja jos joku pajalla tekiski kunnolla, se maksais jo yhen hitauskoneen hinnan työssä. Eli esim. helmaa korjatessa tulee aika takuulla kestävämpää tulosta ku ite hitsailee sen koko sauman ympäri ja hioo ainaki sen verran et jos sattuu olemaa jotai tarttumattomia pisteitä niin ne lentää helvettiin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
5.1 Työ- ja apuvalaisin Erikoistarkoitukseen käytettävään M-luokan ajoneuvoon sekä N- ja O-luokan ajoneuvoon kuormausta, purkua tai muuta käyttöä varten voidaan asentaa välttämättömät työ- ja apuva-laisimet. Työ- ja apuvalaisimet voidaan suunnata auton sivulle tai taakse, mutta ainoastaan perustellusta syystä myös eteen ajoneuvon erityiskäytöstä johtuen (esimerkiksi auton alustalle rakennetussa työkoneessa, jos työtehtävä sitä edellyttää). Auto on HJ61 ja huoltoauto. Valo kytkeytyy erillisestä katkaisijasta, jossa vielä palaa merkkivalo, kun on päällä. Toki ymmärrän, että jostain täytyy huomauttaa, kun muuta vikaa ei löytäny. ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Ihan kivasti. Kerran oli katsastussetä kiinnostunut merkkivalon väristä mutta muina vuosina ei senkään vertaa.
Tosin kai ne kyseisessä yksilössä ois läpäissyt tarkemmankin syynin kun huoltoautovarutukseksi oli merkitty mm. vinssi, ja kun vinssi oli edessäkin niin kai sitä valoakin olisi saanut sitten olla. Ehkä asennat sen ruuvipenkin etupuskuriin :-P
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#14
|
||||
|
||||
![]()
No mikä oli sun erityiskäytöstä johtuva perusteltu syy?
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Katsastus | sjeeppi | Chit-Chat | 1 | 05.08.2010 21:58 |
Katsastus? | komu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2009 20:17 |
katsastus | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.05.2009 21:18 |
katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |