![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
piiiiitkästä aikaa kerkes hallillaki käyä vähän touhuileen.
hitsailin taka loksut loppuun ja maalailin takaosan korista ruoste pohjamaalilla, oli tarkotus kaikea muutaki tehä mutta eksyin vahingossa sovitteleen tuikkuja katolle.. luulis että 4kpl bossin navikaattoreita antaa eteenpäin riittävästi valoa. tuossa jonkulainen kuva valojen sijoituksesta, varmaan kestää tuota telinettä tuua keulaanpäin vielä, mutta kattoo sit ku saa johot veettyä ettei ala valokeila häikäseen konepellistä.. jäi sitte muut hommat kuvailematta ja loppuaika ihmeteltiin nuita valoja ![]() kuvasta poiketen telineen reunoihin löys molemminpuolin vielä työvalotki antamaan sivu valaistusta kylläkin halogeenit mutta vaihtuvat ledeihin. jos sitä vaikka huomenna innostus alkaan tuon takarungon tekeen uusiksi.. eikö olihan mulla kuva ku patrollimieski tekee muutaki ku suunnittelu hommia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
El haperon rungon oikasuun vaadittiin tarkkaa silmää ja hienoja insinöörilaitteita
Kuvat huonoja kun ei nuo puhelimen kameran linssit kestä mulla vaikka ois kunka äx kovereita. mutta kaippa siittä perus ajatus käy ilmi runko rälläkkä halki ja liftillä ylös sauman toiselta puolen ja toiselta puolen painetaan varrenkera rako kiinni hitsataan nippuun ja toivotaan parasta. ![]() ja sehän meni jopa aika suoraan.
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä pojat!!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tänään joku TÖHÖ oli jättänyt jättänyt el haperon käyntiin hallin ovelle siks aikaa kun lattioita siivottiin ja Tosi TÖHÖ (minä) huomasi sen kun kusella lähti käymään. ja pikku pikku siidereissä sai ajatuksen, että käympä kokeilemassa miten tolla mitsupizzillä ajetaan. noh 70m ja eka vinssaus kun oli kinosta enemmän kun siideri silmät näki.'
ei se mitään. vinssaushan kuuluu lajiin tai no niin kyllä kalustovauriotkin, mutta luulen että olen jollekkin etuperän kuoren pystyssä, että jos jollain on halvalla myydä vastaavaa niin ei tarvi alkaa pellistä pokkaileen, nimittäin ei paljon peltiä vahvempaa tainnu olla tuo alkuperänenkään. että tämmänönen talli päivä tänään. noh sainpahan patrollin tehtyä akun kaapelit loppuun ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Suosittelen asentamaan tämmöisen kevyen pohjapanssarin
![]() Voi aivan surutta ajella päin kiviä ja kantoja. Ton auton nykynen omistaja vaan valitteli et oli kuulemma jotenkin painava irrottaa ![]()
|
|||
|
|||
![]()
juu panssarointi on vielä mulla tekemättä, eikä auto muutenkaan oo vielä ajokelpoinen. otin vaan ulos siks aikaa et hallin siivoan ja tarkotus oli runko pessä mutta herr töhö kusellä käyessää päätti vähän kokeilla että mistä pajero kusee, no etuperästähän se kusee....
![]() ![]() Viimeksi muokannut nikodeemus_87 : 28.12.2013 19:51 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
mee vaikka kuuhun, mutta KAVERIA EI JÄTETÄ! Viimeksi muokannut nikodeemus_87 : 24.01.2014 23:53 |
|
|||
|
|||
![]()
Älä pojittele ko et viikkorahaakaan maksa
![]() Viimeksi muokannut nikodeemus_87 : 28.12.2013 19:52 |
|
||||
|
||||
![]()
Pajerossa ainaki polttoaineen syönti kasvaa maantie ajossa kun nuo kattilat on tuolla katolla....
![]()
|
|||
|
|||
![]()
ei se ole oleellista... pääasia et nakee :P
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: alumiinilavetti + el camino | pee | O/M/V Muut | 6 | 28.01.2007 11:08 |
Myyty M: El Camino | Big-Willys | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 16.12.2006 16:41 |
Pitkä Hapero AUTOMAATILLA | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.03.2006 11:09 | |
mettä raaseriksi napero hapero | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.12.2003 22:41 |