Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.11.2013, 00:39
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Humu Näytä viesti
Tuliks tuo tekniikan luovuttaja jostain jyväskylän suunnalta...koppa näyttää tutulta
joo pieksamäeltä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.11.2013, 08:44
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Haha, mitäs mää sanoin! Kato Humu ei nää Jeepit ihan paskoja ole. Tarttee vain tietää, mistä vikaa etsii tai sitten vain jaksaa selvittää. Eihän nämä muuten olisi HARRASTEautoja. Eihän mulla kestäny kun vajaa vuosi, että sulta ostetun toisen Jeepin ABS-valon vika löyty. No se epääilty anturi-johtoyhdistelmähän se tietysti oli, mutta vasta sähkönen mittaus osoitti vian, kun muuten oli mekaanisesti ehjä. Ja niinhän se oli tämä tietokonekin, vaan mitäs teet, jos ei ole toista autoa tai poksia millä testata. Pieksämäen heppu muuten totesi päästöarvoista, että eihän siinä autossa kuulemma edes ollut katissa sisuskaluja! Ihmekös tuo sitten. Sulta ostamasi Jeepin käyntihäiriö oli kiinni irronneesta tulpanjohdosta ja kone kävi sen kiinnittämisen jälkeen ihan nätisti. Tuolla se koppa on takapihalla jo atomeiksi purettuna, kun liikenteeseen olisi pitänyt sepittää melkoisesti.

Tästä Wagosta on vaan tulossa hieno, kun saa nykytekniikkaa sisäänsä. Mekaaniset viriviriosat kuten nokka vaatinevat pidempää suuttimien ajoitusta, jottei mene kovain laihalle. Peltisarjoilla toiminee ilman. Normaalit moparin peltisarjat ei välttämättä sovi Jeepin koppaan, vaikka koneeseen kävisivätkin.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.11.2013, 08:53
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Minkäs näkönen tuo boxi on? Mulla on jossain jemmassa 91 vuoden W150:sen boxi. Muistaakseni kyllä 360:sen ohjain.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.11.2013, 11:50
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Minkäs näkönen tuo boxi on? Mulla on jossain jemmassa 91 vuoden W150:sen boxi. Muistaakseni kyllä 360:sen ohjain.
tollanen on pirtin portaalla ja näis on vuosimalli siinä tarrassa ja sen pitäis vissiin täsmätä jotenki.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20131130_113734_0.jpg‎
Views:	229
Size:	54,1 Kt
ID:	43576   Click image for larger version

Name:	IMG_20131130_113804_0.jpg‎
Views:	223
Size:	58,9 Kt
ID:	43577   Click image for larger version

Name:	IMG_20131130_113832_0.jpg‎
Views:	227
Size:	58,8 Kt
ID:	43578  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.11.2013, 20:22
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piippu79 Näytä viesti
tollanen on pirtin portaalla ja näis on vuosimalli siinä tarrassa ja sen pitäis vissiin täsmätä jotenki.
Jaa'a ei kyllä näytä ihan samalta, mitä ny muistan. Koitan tarkistaa boxin kun sen käsiini löydän.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.11.2013, 11:54
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Haha, mitäs mää sanoin! Kato Humu ei nää Jeepit ihan paskoja ole. Tarttee vain tietää, mistä vikaa etsii tai sitten vain jaksaa selvittää. Eihän nämä muuten olisi HARRASTEautoja. Eihän mulla kestäny kun vajaa vuosi, että sulta ostetun toisen Jeepin ABS-valon vika löyty. No se epääilty anturi-johtoyhdistelmähän se tietysti oli, mutta vasta sähkönen mittaus osoitti vian, kun muuten oli mekaanisesti ehjä. Ja niinhän se oli tämä tietokonekin, vaan mitäs teet, jos ei ole toista autoa tai poksia millä testata. Pieksämäen heppu muuten totesi päästöarvoista, että eihän siinä autossa kuulemma edes ollut katissa sisuskaluja! Ihmekös tuo sitten. Sulta ostamasi Jeepin käyntihäiriö oli kiinni irronneesta tulpanjohdosta ja kone kävi sen kiinnittämisen jälkeen ihan nätisti. Tuolla se koppa on takapihalla jo atomeiksi purettuna, kun liikenteeseen olisi pitänyt sepittää melkoisesti.

Tästä Wagosta on vaan tulossa hieno, kun saa nykytekniikkaa sisäänsä. Mekaaniset viriviriosat kuten nokka vaatinevat pidempää suuttimien ajoitusta, jottei mene kovain laihalle. Peltisarjoilla toiminee ilman. Normaalit moparin peltisarjat ei välttämättä sovi Jeepin koppaan, vaikka koneeseen kävisivätkin.
kai se pikku nokan kestää ilman suuttimien ajotustakin ja peltisatsit tarttis olla nyt jo ku konetta sovittelee, jos se on jostain pienestä kii niin olis helppo viä muuttaa jotain muutaki
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.11.2013, 12:17
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Tuossa ei vissiin ole ilmamassamittaria? Ilman sitä boxi ei ymmärrä nokka-akselin tuomaa parantunutta hengitystä ja lisäpolttoaineen tarvetta. Hiukan asiaa voi helpottaa nostamalla polttoainepainetta ja vaihtamalla isommat suuttimet. Tais olla Boschin suuttimet tossa, jos näin, niin isommat voi löytyä helpolla ja halvalla hyvinkin yleisistä purkuautoista.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.11.2013, 13:26
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Tuossa ei vissiin ole ilmamassamittaria? Ilman sitä boxi ei ymmärrä nokka-akselin tuomaa parantunutta hengitystä ja lisäpolttoaineen tarvetta. Hiukan asiaa voi helpottaa nostamalla polttoainepainetta ja vaihtamalla isommat suuttimet. Tais olla Boschin suuttimet tossa, jos näin, niin isommat voi löytyä helpolla ja halvalla hyvinkin yleisistä purkuautoista.
ei ole ilmamäärämittaria ei mutta otin pensapumpulta paineenrajotinventtiilin pois käytöstä ni nosti pensanpaineet 4paariin ja kävi kovin rikkaanolosesti
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.11.2013, 13:42
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piippu79 Näytä viesti
ei ole ilmamäärämittaria ei mutta otin pensapumpulta paineenrajotinventtiilin pois käytöstä ni nosti pensanpaineet 4paariin ja kävi kovin rikkaanolosesti
Letkun irti vai kokonaan paineensäätimen pois? Letkun irroitus nostaa paineet samaan mitä wot (wide open throttle) tilanteessa paineet on normaalistikin, eli tilanne ei muutu muuta kuin osakaasun ja tyhjäkäynnin osalta. Varmin tapa on laittaa seosmittari tai pakolämpömittari kojelautaan ja anturi putkeen, ettei turhaan tule poltettua venttiileitä laihalla seoksella.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 30.11.2013, 14:27
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Letkun irti vai kokonaan paineensäätimen pois? Letkun irroitus nostaa paineet samaan mitä wot (wide open throttle) tilanteessa paineet on normaalistikin, eli tilanne ei muutu muuta kuin osakaasun ja tyhjäkäynnin osalta. Varmin tapa on laittaa seosmittari tai pakolämpömittari kojelautaan ja anturi putkeen, ettei turhaan tule poltettua venttiileitä laihalla seoksella.
elikkä tässä on niinsanottu ylipaine venttiili tankissa pumpun yhteydessä heti pumpun jälkeen, elikkä kun pumppu nostaa paineen yli 2,5baaria niin venttiili aukee ja päästää ylimääräsen tankkiin. otin pumpulta venttiilillemenevän letkun irti ja laitoin sen suoraan meneen suutintukkiin jakun pumppu käy sen kaks-sekunttia mitä poksi käskyttää niin paine on joku 4,5-5 baaria ja kun laitan käymään niin paine tasaantuu 4 baariin ja kun kaasutan niin paine ei juurikaan muutu. mustaa lykkää reilusti ja haisee hyvin rikkaalta. Voishan se olla että pitää vähän tehdä noita suutin juttuja ja semmosia mutta laitetaan ny esti kasaan koko peli.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Jeep GC:n etukardaani vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 03.08.2011 21:04
GC:n perä vepele Tekniikka & Jutustelu 7 16.02.2011 11:16
Ostetaan Jeep GC:n puslia vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.08.2010 07:03
Ostetaan Jeep GC:n umpiot vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 02.12.2009 19:32
Jeep GC:n laatikosta vepele Tekniikka & Jutustelu 15 18.05.2006 08:07


Sivu luotu: 20:48 (GMT +2).