![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joku tuumainen harvakierre se on.. jos ei muuten selviä niin mittaa ulkohalkaisija, muuta tuumiksi ja homma todennäköisesti selvä sillä. Koitin netistö etsiä mutta ei oikein tahtonut löytyä.. Tosin jos ei tuumakoot oikein ole tuttuja niin voi joutua muutamaan kertaan laskemaan murtolukuja että osuu desimaalit kohdalleen ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tarttee aamulla lähtee etsintä kierrokselle IKH yms, jos ei löydy ni tarttee tehä itte sopiva
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jarruprokkis abs---nap jatkuu...
Jarruputkien muhvien jengat ei tietenkään käyneet nap syl. lähtöihin. Jippiiiii! Pikku jumpalla homma ok.Jeeppi on kyllä jees kun vaan oikein tykkää : (
__________________
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 22.11.2013 23:30 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja sitte ilmausnipat. South Westistä hain uutukaiset ruuvit ja niitten avaimen kohta oli kokonaista pari-kolme milliä leveä!!?? Vissiin siks kans ettei ainaka ylikiristämisen vaaraa ole olemassakaan jos toivoo etä kantit pysyy ojennuksessa.Lenkkiavaimella tätä vaaraa toki ei olekkaan jossei nyt pöhnäpäissään ihan ultimaattista momenttia tavoittele ![]()
__________________
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 23.11.2013 22:26 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Moro, oletteko vaihtaneet ruiskunsuuttimia nelilitraseen? Omissa o-renkaat sököt ja olin niitä hommaamassa, kun törmäsin netissä varoituksiin 87-90 mallien bendix deka suuttimien rakenteesta. Alkavat kuulema vanhemmiten vuotaa johtuen moniosaisesta kuoren rakenteesta.
Pikaisen tutkimuksen mukaan käypäsiä korvikkeita olisi ainakin Bosch #703 nelireikäiset Neonista. Mustang 5.0:n 19lb:t ja Volvosta Bosch 0280155746. Onko näistä kokemuksia kellään ja mistä olette hommanneet? Hinnat ebayssa pyörivät satasen hujakoilla. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kukaan "kellottanut " 242 jakista? Panssaria meinasin tehdä ja rupesi houkuttelemaan palkin ja jakiksen nosto. 2" kun tulis maavaraa lisää ja sais tasasen pohjan. Etukardaanin lähtöhän siinä nousee ja keskitunneliin joutunee tekeen tilaa lisää, mitähän muuta seurauksia?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eipä siinä sen kummempia ole. Nivelistön joutunet vähän värkkäilemään uusiksi. olisihan se paljon parempi, kun pohja olisi ihan tasainen. Samalla tavalla 242 kääntyy uuteen asentoon kuin vaikka 231
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Noniin, nyt olis taas yksi "iloinen" XJ:n omistaja, tuli ostettu 4.0-litraisella koneella vm.90 kinneri.
Ja nyt kun päivänvalossa autoa tutkinut niin kaikkea jännää löytynyt, ja vikoja ilmennyt. Elikkäs turbiiniin lukko ei lukitu ollenkaan, muuten vaihtaa täydellisesti. On tarkastettu TV-kaapeli. Jarrupolkimelta oli joku liitin josta johdot revennyt irti. Yhdistin johdot mutta ei tähän ollut vaikutusta, jarruvalo toimii normaalisti. Autosta poistettu ABSit jos sillä jotain merkitystä. Sitten vakionopeudensäädin ei toimi, ajattelin että liittyis samaan vikaan, mutta en näistä tiedä. Suurin ongelma on kun edelliset omistajat on tehnyt johtospagettia kojelaudan alle, kaikki boksit roikkuu nippusiteissä ja irtonaisia liittimiä löytyy, vaan ei keksi vastakappaleita niille. Ja lueskelin noista alipainesysteemeistä, mutta en ymmärtänyt miten tämä toimii. Voisiko joku kaavioin, kuvin ja sanoin neuvoa mitä seuraavaksi pitäis tutkia.
__________________
Offipeli: - Käyttöpeli: E39 BMW 523iA MMC Mansen Maasturi Club NORT Noormarkun Offroad Team BTCF Bimmer Tuning Club Finland |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |