Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.11.2013, 22:29
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Perusasetus

Painin ihan saman ongelman kanssa. Viellä ennen kun auto laitettiin atomeiksi viellä ei ole päästy ongelmaan paneutumaan uudestaan mutta luulisin että soppa ei riitä enkä oineen tiä millä sen sais riittämään pakkosyöttö ruuvattu täysin auki ja pakotettu mekaanisesti päälle silti max ahdot 0.8 miettinyt jo hj:n pumppua tohon. Tai sitten jos tuosta pumpusta jollain kikka kolmosella sais viellä lisää tavaraa kaiken järjen mukaan en vaan jaksa uskoa että tuo vaparin pumppu voi olla noin hengetön mitä se mun osaaamattomissa käsissä näyttäis olevan.

Vanha 21.11.2013, 22:39
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00 Näytä viesti
Painin ihan saman ongelman kanssa. Viellä ennen kun auto laitettiin atomeiksi viellä ei ole päästy ongelmaan paneutumaan uudestaan mutta luulisin että soppa ei riitä enkä oineen tiä millä sen sais riittämään pakkosyöttö ruuvattu täysin auki ja pakotettu mekaanisesti päälle silti max ahdot 0.8 miettinyt jo hj:n pumppua tohon. Tai sitten jos tuosta pumpusta jollain kikka kolmosella sais viellä lisää tavaraa kaiken järjen mukaan en vaan jaksa uskoa että tuo vaparin pumppu voi olla noin hengetön mitä se mun osaaamattomissa käsissä näyttäis olevan.
Miks hj:n pumppu? Miksei turbopatun omaa pumppua? Mulla ainaki sai sillä (tietty hiukka räplätty pumppu) ni GT32 garretista ainaki 1,2bar.. Ja voimanpaskaa tuntu olevan..
Vastaa lainaten
Vanha 21.11.2013, 23:18
Konkari+

Perusasetus

Turbon pumppu se on hj 61sessäkin ja isommilla elementeillä. Mut tosiaan viellä ei ole ollut kun ajatus asteella. Tuntuis että tolla vaparin pumpullaki sais paineet kilon paremmalle puolelle
Vanha 22.11.2013, 09:27
Rolpatti:n Avatar
Rolpatti Rolpatti ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Paattinen
Perusasetus

Mahtaakos suutinkärjet vaiuttaa kuinkapaljon... kyllä mulla ainakin vaparin pumpula ja turbon pumpulla oon saanut ahtamaan yli 1bar.. tossa kun kuunnellut ja joskus itsekin kokeillut niin vaikka pumppu kuinka tapissa niin ei tuu voimapaskaa ja ei jaksa ahtaa. Liekö ongelmana sitten kulunut pumppu?! vai onko siirtopuolella ongelma?
Vanha 22.11.2013, 09:45
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Perusasetus

Jos pa-pumpun tulopuolen banjoliittimessä on vielä oravasuodatin paikallaan nin vaikka kuinka ruuvaa ei soppa riitä, eli pumpun pohjasta liitin auki ja pultin sisältä suodatin kuikkaan... Tuo jos ei auta niin siirtopumppu on ehtoo puolella...
Vastaa lainaten
Vanha 22.11.2013, 18:50
niko97 niko97 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 19.05.13
Sijainti: Suonenjoki
Perusasetus

Noniiin!
Kiitos nikodeemus_87 se sammutin vaijeri oli vähän kokoajan päällä, että ei päässy ihan kokonaan pois päältä. Vaijeria löysättiin ja katos ahtoja rupes löytymään jo jotain 1.3bar
Taitaa olla ihan sopivat ahdot vanhalle datsunin moottorille.

Tuossa ensitesti videossa oli pakoputki vielä koskematon. Sinne oli Jare joskus kait laittanu jonkun lisävaimentimen tuon pitkän pystyputken vaimentimen lisäks.
Niin tänään sahasin sen ison vaimentimen poikki ja kokeilin nii johan rupes röhisemään ja turbon vislaus äänet kuulumaan

Viimeksi muokannut niko97 : 22.11.2013 18:54
Vastaa lainaten
Vanha 24.11.2013, 01:00
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niko97 Näytä viesti
Noniiin!
Kiitos nikodeemus_87 se sammutin vaijeri oli vähän kokoajan päällä, että ei päässy ihan kokonaan pois päältä. Vaijeria löysättiin ja katos ahtoja rupes löytymään jo jotain 1.3bar
Taitaa olla ihan sopivat ahdot vanhalle datsunin moottorille.

Tuossa ensitesti videossa oli pakoputki vielä koskematon. Sinne oli Jare joskus kait laittanu jonkun lisävaimentimen tuon pitkän pystyputken vaimentimen lisäks.
Niin tänään sahasin sen ison vaimentimen poikki ja kokeilin nii johan rupes röhisemään ja turbon vislaus äänet kuulumaan
Ollos hyvä vaan... Peukku sille !

Edit : nikodemus näköjään lainas mun käyttistä

Viimeksi muokannut nalle00 : 24.11.2013 01:48
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Offi-auto/kilpuri rekmik O/M/V Ajoneuvot 18 27.01.2013 18:14
Myyty offi auto Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 26.09.2009 19:12
eka auto hj... termari ja lämppärin kenno hukassa Tekniikka & Jutustelu 10 27.12.2007 01:43
o: offi auto O/M/V Ajoneuvot 8 06.11.2007 13:23
ostetaan offi auto O/M/V Ajoneuvot 5 21.09.2007 15:53

Sivu luotu: 21:28 (GMT +2).