![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Painin ihan saman ongelman kanssa. Viellä ennen kun auto laitettiin atomeiksi viellä ei ole päästy ongelmaan paneutumaan uudestaan mutta luulisin että soppa ei riitä enkä oineen tiä millä sen sais riittämään pakkosyöttö ruuvattu täysin auki ja pakotettu mekaanisesti päälle silti max ahdot 0.8 miettinyt jo hj:n pumppua tohon. Tai sitten jos tuosta pumpusta jollain kikka kolmosella sais viellä lisää tavaraa kaiken järjen mukaan en vaan jaksa uskoa että tuo vaparin pumppu voi olla noin hengetön mitä se mun osaaamattomissa käsissä näyttäis olevan.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Turbon pumppu se on hj 61sessäkin ja isommilla elementeillä. Mut tosiaan viellä ei ole ollut kun ajatus asteella. Tuntuis että tolla vaparin pumpullaki sais paineet kilon paremmalle puolelle
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mahtaakos suutinkärjet vaiuttaa kuinkapaljon... kyllä mulla ainakin vaparin pumpula ja turbon pumpulla oon saanut ahtamaan yli 1bar.. tossa kun kuunnellut ja joskus itsekin kokeillut niin vaikka pumppu kuinka tapissa niin ei tuu voimapaskaa ja ei jaksa ahtaa. Liekö ongelmana sitten kulunut pumppu?! vai onko siirtopuolella ongelma?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jos pa-pumpun tulopuolen banjoliittimessä on vielä oravasuodatin paikallaan nin vaikka kuinka ruuvaa ei soppa riitä, eli pumpun pohjasta liitin auki ja pultin sisältä suodatin kuikkaan... Tuo jos ei auta niin siirtopumppu on ehtoo puolella...
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Noniiin!
![]() Kiitos nikodeemus_87 se sammutin vaijeri oli vähän kokoajan päällä, että ei päässy ihan kokonaan pois päältä. Vaijeria löysättiin ja katos ahtoja rupes löytymään jo jotain 1.3bar ![]() Taitaa olla ihan sopivat ahdot vanhalle datsunin moottorille. Tuossa ensitesti videossa oli pakoputki vielä koskematon. Sinne oli Jare joskus kait laittanu jonkun lisävaimentimen tuon pitkän pystyputken vaimentimen lisäks. Niin tänään sahasin sen ison vaimentimen poikki ja kokeilin nii johan rupes röhisemään ja turbon vislaus äänet kuulumaan ![]() Viimeksi muokannut niko97 : 22.11.2013 18:54 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Edit : nikodemus näköjään lainas mun käyttistä
__________________
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 24.11.2013 01:48 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Offi-auto/kilpuri | rekmik | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 27.01.2013 18:14 |
Myyty offi auto | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.09.2009 19:12 |
eka auto hj... termari ja lämppärin kenno hukassa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.12.2007 01:43 | |
o: offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 06.11.2007 13:23 | |
ostetaan offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 21.09.2007 15:53 |