![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyllä vanhempiinkin voi laittaa öljyn tilalle tuon "one shot greasen". esim. e-bay:stä tota saa edullisesti http://www.ebay.co.uk/bhp/one-shot-grease taikka Paddockilta http://www.paddockspares.com/stc3435...ot-grease.html
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ashcroft transmission "käskee" laittamaan murroksen täyteen laadukasta vetonivelvaseliinia, esim http://www.ashcroft-transmissions.co...&productId=139
Ja tuon lisäksi vielä napaan tuo "one shot grease" Itse olen laittanut murroksiin tuon vetonivelvaseliinin. Olkatapin laakerit ja kääntöpään stefan voidellut reilusti jollain perusvaseliinilla, syrjäyttämään vettä jos ja kun sitä sinne pääsee.
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Paljonko tyhjäkäynnillä pitäisi olla paineita?
Kierroksilla on hienosti painetta eli ei ne ihan kokonaan hukassa ole. -Osku |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Omassa autogaugen sähkösen mittarin viisari on ensimmäisellä viivalla nollan kohdilla, kuitenkaan öljynpainevalo ei pala. Ylikuumana kyllä alkaa vilkuttamaan valoa.
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
|||
|
|||
![]()
lisämittarissa tuo paine ja paine suodattimen jalasta. Öljynpainevalo ei pala.
Yläpää vain näyttöö todella kuivalta, ei paljon öljy loisku, onko ominaisuus? :S -Osku |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ei sinne vinttiin oljyä paljoo tule. Venakoppa irti auto käymään niin ei pitäis tyhjäkäynnillä sotkea ollenkaan. Jos öljyä roiskuu pitkin konehuonetta niin jotain on vialla tai olet väärän pellin alla. Kilo tyhjäkäynnillä on ihan ok varsinkin jos pitemmän mettäajon aikana ei öpvalo vilku tai pala.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eli siis homma kunnossa, yllättävän kuiva kyllä on
![]() Mitäs tuohon sitten, 10w-40 laaatikkoonkin sitten vai kuitenkin se 20w-50? Ajo erittäin vähäistä kuitenkin ja aina lämpimäksi käy paikallaan niin kai tuo paksumpikin laatikossa notkistuisi? -Osku |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Ball Joint/U-Joint/C-Frame Press (Pallonivelien ulosvetäjä/irroittaja) | Karppaj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.02.2013 17:37 |
HJ-60 kääntöpään pinnapultit APUVA! | MOOMI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.01.2012 16:25 |
Land Rover series kääntöpään tiivisteet? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2009 15:22 |
Kääntöpään tiivisteet | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 02.04.2008 09:12 |
O: Toyota tupla joint | Hippo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.03.2007 20:50 |