Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 05.11.2013, 09:17
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
ei se pitäs huomata sitä, varsinkaan jos apparin puolella.. ja tuo lj:n vetari ei tuu murikkaa millään kiinni, ainoastaan neljällä pultilla napa tulee akseliputkeen. aika monta kertaa tullu lj:n perä avattua.



riippuu mitä sielt on hitsattu kiinni mut helpoin tietty ostaa koko murikka ja jos et meinaa vaihtaa kemppii takas ni pitää sit olla samal välityksel, tai no ainaha voit vaihtaa välityksen vanhasta. ei oo tuo perän vaihto monen tunnin homma..
eikös sen vetarin pään pitäs olla siellä murikassa ohjauksessa? muute voi laakerille aika rasitus tulla.
tietty jos akselista poorit rälläköis pois...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastus sjeeppi Chit-Chat 1 05.08.2010 21:58
Katsastus? komu Tekniikka & Jutustelu 1 05.11.2009 20:17
katsastus Rälläri Tekniikka & Jutustelu 4 29.05.2009 21:18
katsastus offirauta Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2006 13:05
katsastus tare Tekniikka & Jutustelu 0 17.07.2003 08:22


Sivu luotu: 08:49 (GMT +2).