Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.11.2013, 20:21
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Tää oli tylyä katseltavaa livenä, vaikka ennakko odotukset oli mitä oli Eteni niin perkeleesti ja sai surutta monoa ja jostain kummansyystä pysy nipussa. Uskomaton laite!

__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.11.2013, 22:45
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Tää oli tylyä katseltavaa livenä, vaikka ennakko odotukset oli mitä oli Eteni niin perkeleesti ja sai surutta monoa ja jostain kummansyystä pysy nipussa. Uskomaton laite!
No ei nyt ihan täysin nipussa pysynyt, pohjapanssari katosi mutakuoppaan ja ekassa erässä meinattiin nakata jo hanskat tiskiin. Kone alkoi käydä pahasti vajaasti ja iso höyrypilvi seurasi perässä. Kansipahvia pelkäsin, mutta imusarjan päältä olikin vaan läppäkotelon esilämmityksen letku haljennut ja suihkutti vedet suoraan jakajalle. Varikolla lyhennettiin letku pikaisesti ja veden lisäyksen jälkeen matka jatkui. 1 tai 2 kierrosta siinä ihmetellessä varmaan menetettiin. Sitten ekan erän ihan lopussa muuli hyppäsi mutalammikosta niin että potkasi 4vedon pois päältä. Hetken jo oltiin narun jatkona ennen kuin sain taas tökittyä kepin 4wd asentoon. Tokassa erässä piti varoa jakolaatikkoa puuttuvan panssarin vuoksi, ja syylärissä oli jo mutaa sen verran että kaasun käyttöä piti säännöstellä lämpömittarin mukaan.
Ihan mukavasti noi uudet välitykset vaikutti kulkupuoleen, ja sitä kaasua on helppo pitää pohjassa kun kone on niin tehoton
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.11.2013, 17:04
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Taas vierähti viikko ilman että mitään on tapahtunut. Tänään otin Muulin kuljetus-auton selästä alas ja hieman tutkin Worrycrossin vaurioita. Pahimmat varmaan on särkynyt kuskin ikkuna, pudonnut pohjapanssari, vähän lommoja tankissa ja TAAS kerran raidevarsi solmussa! Eniten pelkäsin vetolaitteiden puolesta, mutta ne onneksi kesti hienosti ilman murheita. Vanteita saa taas hakata suoraksi ja hakattiinhan niitä jo varikolla erien välissä, pyörötangosta tarttis varmaan tehdä vahvikkeet reunoihin.

Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan jo katu uskottava maastoautona?



Pitäis varmaan tilata aika sisäpesuun...





Ohjausvarsille pitää ihan tosissaan alkaa miettimään panssarointia. Ensin raidepäiden siirto yläpuolelle kun työkalutkin siihen on jo hommattu puol vuotta sitten. Keskelle sais panssarin runkopalkista kiinni, pitäisköhän tukivarsiin laittaa myös jotkut liukuraudat varsien eteen?



Etupanssari laitettiin onneksi lähtöä edeltävänä iltana parilla hepillä kiinni, ja onneksi laitettiin, sillä taisi olla aika suojaava vaikutus ainakin siihen ilmestyneistä raappeista päätellen.

Jaa-a saas nähdä koskahan sitä löytäisi aikaa taas puuhastella jotain auton eteen?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.11.2013, 11:49
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.870
Perusasetus

Suotta tuota vielä siivoomaan.



Kuva susukin takapenkistä vuoden 2009 TML-trophystä.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.11.2013, 13:43
J-T J-T ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.294
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Suotta tuota vielä siivoomaan.



Kuva susukin takapenkistä vuoden 2009 TML-trophystä.
Ihme mutamagneetteja noi suikat? Alla kuva Ypyrin Ylittäjien suikasta

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.11.2013, 19:44
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

No juu, eihän tuota vielä turhaan aleta siivoomaan, kuitenkin se likastuu uudestaan
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.12.2013, 22:18
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Piiitkästä aikaa muulikin sai hiukan huolenpitoa, eipä siihen sitten Worry reissun jälkee olekaan koskettu. Viikonloppuna pitäis lähteä rentoutumaan metsään joten jotain pitäisi puuhastella. Pohjapanssari katosi itäsuomeen joten sitä suunnittelemaan. Alhaalla roikkuvalle jakarille on pitänyt tehdä jo jotain kauan:



Lootan tyynyn alla oli jo 15mm koroketta, joka nosti jakaria n. 20mm. Tein lootan alle kokonaan uuden kannakepalkin joka nosti pakettia vielä 20-30mm lisää:



Nyt jakolaatikko on enää n.40mm runkolinjan alapuolella joten siihen on jo mukava ruveta suunnittelemaan sulavalinjaista panssaria alapuolelle. Saishan ton jakarin vielä kellotettua kokonaan piiloon, mutta ei aleta hifistelemään
Saa nähdä mitä ehtii nakertelemaan, mutta ennen viikonloppua pitäis ainakin se panssari tehdä, 40 rhs putkea ja 3mm hardoxia olis jo odottelemassa, suoristaa taas kerran raidevarsi kun oli sekin ottanut osumaa ja kuskin oveakin olisi kiva hiukan oikoa että sais ikkunan sopimaan siihen, olis ehkä kuivempi ajella viikonloppuna
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Range Rover "pepe de mule" imported_offroadjouni O/M/V Muut 0 21.01.2003 08:33


Sivu luotu: 10:09 (GMT +2).