![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mites kun itelläni on semmonen käsitys ja saatan olla oikeessa : D että kun kitkalukolliseen perään laitetaan tavan öljyt niin kitka lisääntyy ja lukko pitää koska LS lisäaine lisää luistoa. Niin meneekö se kitkalukko paskaks jos ajelee mettä käytössä tavan öljyllä??
|
|
||||
|
||||
![]() kitkalukko
Moi,ei see paskaaksi mene mutta ei vaan toimi
|
|
||||
|
||||
![]()
oikealla öljylla saa kaikki neli vetäman
|
|
|||
|
|||
![]()
Tai ostaa toyotan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei sekään kauaa toimi.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin MUTTA vetareita saa uusii 4x4 vetosia pajeroita ei ![]() Viimeksi muokannut Pjuustinen : 10.10.2013 20:16 |
|
||||
|
||||
![]() kitkalukko
kaikkia voi puhua ,mutta oikeat öljyt pidä sittenkin olla,jumalauta,osko mua mulla on kokemusta ja olen pärjanyt aika hyvin maastossa nii viron mudassa kiun suomen kivilla
|
|
|||
|
|||
![]()
Olen vain joskus kuullut puhuttavan että on ajettu normi öljyllä kitkallisella perällä ja lukko on pitänyt tosi hyvin mutta vähän ajan kuluttua ei enää ollenkaan että onko sit levyt vahingoittunut. mutta liekkö totta. koska Ls lisäaine lisää luistoa ei kitkaa. Näin olen ymmärtänyt.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Kaiserin lukko on ihan pätevä kampe. Ois kuitenkin hyvä olla manuaaliset napalukot.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Taka-akselin kolmilinkki | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.04.2010 16:12 |
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit | maakari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.03.2010 15:16 |
pajeron taka-akselin välitys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.05.2007 20:06 | |
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri | Flugfiske | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 13:32 |
Taka-akselin tuenta? | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.01.2006 22:03 |