Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.10.2013, 17:02
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Olisikohan vika laturin/säätimen/akkujen johdotuksissa?


Siis onko k.o järjestelmässä esim. pääkytkin? jos tuommoinen perinteinen tolppasäädin tulipellissä, niin jos akun ja laturin välillä huono kontakti, niin säädin pyytää laturilata lisää jännitettä, vaikka laturilla on jo ylijännitettä -> ensin palaa diodit liian suuren estosuuntaisen jännitteen takia, sitten voi palaa kenttä,..

Ei ole tarvinnut noita 12v säätimiä rassailla vuosikymmeniin.... joten sen mukaisella varauksilla

Tuo säätimen palaminen: onkohan säädin maadoitettu myös johtojen kautta? siis silloin voisi polttaa....
Ja kun diodisilta on palanut osittain, niin laturin tähtipisteen jännite voi olla mitä vaan (seurattiin muistaakseni latauksen merkkivalon toiminna ohjaamiseksi?)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj 60 ulkoinen jännitteensäätimen muuttaminen 61 sisäiselle.. hojo85 Tekniikka & Jutustelu 11 13.12.2011 21:39
puolan mittaus puananen Tekniikka & Jutustelu 0 02.10.2010 11:31
pakolämmön mittaus Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 05.06.2009 17:11
Pakopaineen mittaus tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 14 28.12.2008 13:07
Ahtopaineen mittaus Tekniikka & Jutustelu 9 25.12.2005 10:07


Sivu luotu: 14:06 (GMT +2).