![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Akun navoista mittasit?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Akut näyttää sen yli 12
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Siis tarkoitin, että mikä on akun navoissa jännite moottori käydessä?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niin yli 12v. Akut voi olla nyt vähän tyhjät kyllä kun tulin kotiin sillä ajamalla kun sytty mittarin valot ja säädin meni rikki taas. Nyt uusi paikalla ja laturi myös uusi. Ei viittis taas hajottaa.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jos molemmat on uusia niin nyt ne saattaa pelatakkin. Viallinen diodisilta osaa särkeä säätimen ja viallinen säädin taas sen laturin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mistä voi johtua et laturin perästä tulee sopivia lukemia mutta akulle ei tuu mitää?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Siis toi 0.40 käydessä jännitteen säätimeltä ja yli 12v akuilta on noilla uusilla osilla mitattu. Eli ei mun mielestä toimi.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Siis nyt vielä rautalangasta että mistä oot mitannu ja mitä?
Akun jännite on moottori sammuksissa ilman kuormaa n.12.7-12.8 volttia. Moottorin käydessä reipasta tyhjäkäyntiä jännitteen pitäisi olla 13.5 ja ylöspäin... Tuo 0.4 volttia vaikuttaa lähinnä jännitehäviöltä joidenkin osien välillä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 60 ulkoinen jännitteensäätimen muuttaminen 61 sisäiselle.. | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.12.2011 21:39 |
puolan mittaus | puananen | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.10.2010 11:31 |
pakolämmön mittaus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.06.2009 17:11 |
Pakopaineen mittaus | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.12.2008 13:07 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 |