![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nonnis. Nyt on lodju lattialla. Ongelmat on alkaneet siitä että koneen ja laatikon väliset pultit on lähteneet löystymään. Yksi oli pudonnut kokonaan pois, loput ihan löysällä ja ihan rako näkyvissä koneen ja laatikon välillä. No turbinihan siis ei oo ollut enää kunnolla paikallaan josta syystä öljyä lorisi maahan. Kun nyppäsin turbiinin pois, tuli turbiinin hela - se liukulaakeri - turbiinin mukana stefan läpi. Siis oli jumahtanut kaulalle. Stefa päällisin puolin ihan ehjä. Nyt pitänee saada uus stefa ja hela. Saako ne laitettua paikalleen purkamatta laatikkoa sen enempää? Onko odotettavissa että jotain muuta on hajonnut? Turbiinin kaula on laakerin kohdalta sinistynyt, mutta sormituntumalla mitään isoa uriintumaa ei oo tullut.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mikähän sitä nyt on alkanut vaivaamaan?
Viimeksi muokannut OnOff : 01.07.2015 15:29 Perustelu: No ny se toimii |
|
#3
|
||||
|
||||
|
oisko jääny hankeen?
|
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Näköjään kännykällä tehty päivitys ei ihan toiminutkaan. Tämä video oli tarkoitus laittaa http://youtu.be/RB5ARTaoy3U |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kolinan syy selvisi. Oli vetolevy murtunut edellisen vaurion yhteydessä ja nyt vasta alkoi kolisemaan.
No nyt on uusi platta paikallaan ja kone käy taas ilman ylimääräisiä sivuääniä. Katolla myös valoteline, ilmanotto vähän ylempänä ja alla 32" mutikat. Niin ja viikonloppuna piti vielä käväistä Winchesteriltä hakemassa startti, kun oman hiilet oli kulutettu hälyytysrajan alapuolelle ja uudet tarvikehiilet ei siihen sopineetkaan. No nyt on vanhemman mallinen startti niillä uusilla hiilillä varustettu. Kyllä nyt ei taas millään malttaisi odotella perjantaihin ja retroon asti... Viimeksi muokannut OnOff : 22.09.2015 21:46 Perustelu: Lisää osia |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onnea kisaan ja hyvältä näyttää
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
jeepeillä kohta ylivalta Retrossa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Saako g meseen jostain välityksiä ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.10.2006 17:51 | |
| Löytyyx jostain jarrusatulakuvia | pee | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.03.2006 19:57 |
| Erilaisia Toyota kuvia jostain! | toyovoima | Linkit | 4 | 31.01.2005 22:36 |
| Jotain rapakuvia jostain | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.09.2003 22:14 |
| Löytyyskös jostain Jämsänkosken kuvia | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.06.2003 00:11 |