![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Itsellä on kaiketi sen verran vanhempaa että lukee koodi 243, kun sitten kovassa on taas oma kolmenumeroinen koodinsa, mutta samaa sinistä sotkua ja normaali lukee tuossa 243 kin. Tuohan ei oikein piukkaan niitä liimaa vaan lukitsee, kuten nylocmutteri, saa siis purettua ilman kuumennusta kätevästi.
|
| Luokat |
| suzuki kansi ruuvilukite |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ohjeita vinssin korjauksesta toyotan navan kasaukseen. | BryGgi | Linkit | 4 | 09.09.2011 11:11 |
| Pätevät ohjeet ve4 pumpun kasaukseen | BryGgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.01.2011 01:23 |
| hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.05.2010 17:17 |
| Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
| Suzukin jakolaatikko, mitä kestää??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.11.2004 13:50 | |