Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 22.08.2013, 16:37
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Kyllä niillä on hyvä syy ollu ku niistä on autokäytössä luovuttu.
Jep Hyvä syy on siinä,kun tehtaassa lyödään napa paikoilleen,mutteri kiinni ja valmista tuli.
Ei tarvi puljata rasvan kanssa ei tarvii säätää. Eli kokoonpano on nopeampaa ja halvempaa,mut lopputuotteesta saadaan vähintään sama hinta ku vanhemmasta ja työläämmästä mallista. Eli tehtaan omistajaporukka käärii suuremmat massit.. Tää on sen kasettilaakerin tärkein ominaisuus..
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
volvon pyöränlaakerit.. oojiikoo Tekniikka & Jutustelu 13 08.08.2011 16:38
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit maakari Tekniikka & Jutustelu 1 24.03.2010 15:16
235/ 75x15 vai 31/10.5x15 vai joku muu Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 14.01.2010 12:27
Onko SJ410 ja SJ413 pyöränlaakerit samat? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 02.02.2009 07:55
Mazdan pyöränlaakerit komu Tekniikka & Jutustelu 3 09.11.2008 10:51


Sivu luotu: 19:41 (GMT +2).