![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vai on sielläkin cargo. Tuolla tallisa majailee yksi ikuisuusprojekti,ei ole tullut ikinä puheeksi vaikka olet tällä käynyt,siitä pitäisi myös valmistua kuljetus auto,tämä on se isopyöräinen versio,lavalla on 6m pituutta,pari maastoatoa pitäis saada sopimaan lavalle,suitzan voi vaikka ajaa etuseinään pystyyn
![]()
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#2
|
||||
|
||||
Ford Cargo Off Road Transport!
Joo onhan se.
Ei sitä oo tullu kaikkee puheltuu kun on tavattu. Tykkään pelistä, vaan huonosti saapi suomesta osia???? No, oon sitten Enklantin saarelta tilaillut. t. Ismo Ämmä Lainaus:
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 07.11.2013 16:57 |
|
#3
|
||||
|
||||
Tehtyä.
Hommat hieman hidastui kun töissä ei saa enään omia tehdä kuin yhtenä iltana viikossa??
Nyt kuitenkin uudet jarrupinnat niitattu etu ja takajarru kenkiin, puoltaa vielä jonniin verran oikealle? Tarvii säätää. Nopeusmittari/piirturi kävi Tampereella Palantino Oy:ssä 409 euron korjauksessa ja ensin akkuporakoneella irto anturia pyörittäessä kaikki tuntui toimivan vaan kun anturin asensin takaisin vaihteiston kylkeen niin eipä enään toiminutkaan vaan rupes nopeusmittari nykimään kokoajan eikä näytä ajaessa mitään? Soitto korjaamoon ja sanoivat jotta viisarin nykiminen on ilmoitus kontaksti viasta. Nyt tulee vielä yli 100 euron uusi anturi ja jos ei helpota pitää tehdä mittarin ja anturin välinen johto uusiksi. Ei siinä mitään kun rahaa olisi loputtomasti!!! Mätääkin pitäis pikkusen keritä hitsaamaan ennen kuin ilkeää leimalle mennä. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#4
|
|||
|
|||
|
kolmekymppiä makso lahessa piirturihuollossa se anturi ducatoon, mallia bosch kolmella johdolla.
niin siis jos haluaa lavetilla kuljettaessa lämmittää kyydissä olevan laitteen jäähdytysnesteet yksinkertaisesti ja varmasti niin se on periaatteessa erittäin helppoa. lavettiin sopivasta kohdasta kaks letkua joitten päihin hyrdauliikka liikkeestä normaalit pikaliittimet, lavetilla olevaan autoon yksi levylämmönvaihdin sopiviin letkuihin ja toiset lämmönvaihtimen lähdöt sellaseen kohtaan mihin voi laittaa hydrauliikkaletkuille vastakappaleet... pahimmassa tapauksessa voi luovuttaa lämpöä suuntaan ja toiseen kun laittas kiertovesipumput kumpaankin laitteeseen.. nuo levylämmönvaihtimet ja hydrauliliittimet ei montaa kymppiä maksa.. tosin tämä on vasta testattu "valvotuissa olosuhteissa" |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#6
|
||||
|
||||
Talvella pelit lämpimäksi.
Olen meinannut tuohon talvi lämmitykseen vaan köyhänmiehen versiota.
Eli pakoputki letkua jolla voi ohjata käynnissä olevan laitteen lammin pakokaasu kylmänä olevan laitteen öljypohjan alle, Cargoonhan asenna tuon nestekaasu moottorilämittimen myös. Pitäis vaan saada lähes maahan kiinni kun letkut ptäisi saada nousemaan konetta kohden? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Hyde liittimen ilmat poistuvat järjestelmään ja sieltä paisunta-astian kautta ulos tai ilmausventtiilin kautta.
Tää testattava auto on varustettu levylämmönvaihtimella ja "talon" keskuslämmityksestä siirretään lämpöä moottoriin. Tosi tässä on pienen pieni mutta, kun tuo levylämmönvaihdin on 10kW maksimiltaan ja järjestelmästä saapi "riittävästi" siirrettyä lämpöä, niin tuleekohan houkutus pitää auto pihalla jatkuvasti kuumana jos/kun lumia satelee maahan. Olisin pienemmän vaihtimen laittanut, mutta kun ei löytynyt. Kuvia ei tästä vielä saa ottaa. Tässä on juonena saada edullista hukkalämpöä siirrettyä autoon. Liuos joka kiertää on "paluukierrosta" ja sen maksimilämpö on n+35astetta. Labrassa siitä kärsi ottaa vielä kymmenen astetta hyötyyn ennen kuin rupesi lisäämään isommin energian kulutusta. Voisin tähän todeta että hiton sähköautot ja maalämmöt. Auton puolelle tässä ei sitä ilmaa tule. Kuljetusautosta suoraan ottaessa se ilmahelmi kulkeutuu ajastaan paisariin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Ford cargo 1515 Turbo-87 kippilavalla | akp | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.07.2013 00:15 |
| Myyty ford cargo autonkuljetin | tepa78 | O/M/V Ajoneuvot | 23 | 18.09.2011 23:08 |
| ford cargo 1113 -83 | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 18 | 01.09.2009 08:13 |
| Myyty Ford cargo 1115 turbo-89 | akp | O/M/V Muut | 0 | 22.06.2008 09:06 |
| Myyty M:ford cargo kippilavalla ja volvo tico nosturilla | akp | O/M/V Muut | 0 | 01.05.2008 10:26 |