Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.08.2013, 09:59
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.426
Perusasetus

Eikö helpompi/toimivampi olis laittaa sähköinen öljypumppu mekaanisen rinnalle? Aina ennen kun käynnistää, laittaa sähköpumpun päälle... Ottais herätteen vaikka hehkusta, ja aika katkasialla sais katkastua vaikka parin minuutin jälkee automatik.

__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.08.2013, 10:10
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.253
Perusasetus

Noita esivoitelu pumppuja on kyllä käytössä isommissa koneissa mutta en tiiä auttaako se siihen ongelmaan että se laakerimetalli hilseilee siitä rungosta irti.

Mutta oisi ainakin yksi nappula lisää kojetaulussa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.08.2013, 10:13
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Noita esivoitelu pumppuja on kyllä käytössä isommissa koneissa mutta en tiiä auttaako se siihen ongelmaan että se laakerimetalli hilseilee siitä rungosta irti.

Mutta oisi ainakin yksi nappula lisää kojetaulussa.
Joo, ei se niitä laakereita paranna, viestiketjun aloittajahan halusi vain painetta...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.08.2013, 10:18
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Joo, ei se niitä laakereita paranna, viestiketjun aloittajahan halusi vain painetta...
Eihän ne siitä uusiksi muutu, mutta vois kestää edes vähä kauemmin. ainaki sata kilsaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.08.2013, 13:47
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

No kun se vika on laakerimetallissa ja sen väsymisessä, se vaurio syntyy vaikka olisi öljynpaine koneessa 24/7.

Punametallilaakerit niiden sinkkipaskojen tilalle niin kestää pitempään kuin kori ympärillä...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.08.2013, 16:46
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
No kun se vika on laakerimetallissa ja sen väsymisessä
Tuo on kyllä tiedossa, mutta silti kiinnostaa olisiko tolla hetipaineet-järjestelmällä edesauttavaa vaikutusta kestävyyteen

Edit: ja näin jälkeenpäin hammaskipu ohi, niin huomasin että vähän väärin tuo otsikko muotoiltu.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.08.2013, 19:43
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Tuo on kyllä tiedossa, mutta silti kiinnostaa olisiko tolla hetipaineet-järjestelmällä edesauttavaa vaikutusta kestävyyteen

Edit: ja näin jälkeenpäin hammaskipu ohi, niin huomasin että vähän väärin tuo otsikko muotoiltu.
Kestävyyteen auttaa se, että käyttää oikeita/hyviä öljyjä, ja vaihtaa ajallaan.

Jos haluaa tehdä jotain noiden paineiden nousun eteen, ennen kuin kone käynnistyy, niin pistä sammutussolenoidin virta menemään avautuvan painonapin kautta; siis ei saa polttoainetta startatessa, enen kuin vapauttaa painonapin: paineet nousee ennen kuin kone herää käymään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj 80 kk laakerit _jOhE_ Tekniikka & Jutustelu 2 14.07.2011 22:11
hdj 80 kk laakerit _jOhE_ Tekniikka & Jutustelu 2 06.07.2011 08:28
hj:n kk ja rk laakerien kiristys momentti? räyhäracing Tekniikka & Jutustelu 3 27.02.2010 00:07
HDJ--HZJ kk-laakerit? Tekniikka & Jutustelu 4 23.03.2007 10:20
hdj 80 kk-laakerit HJ60 Linkit 0 27.11.2006 23:51


Sivu luotu: 13:50 (GMT +2).