![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() PA-säätäjistä en tiedä kun sillä ei ole mitään tekemistä hifin kanssa. Laadukkaat=parempi=yleensä myös enemmän.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tarkotin HV notta jos melua(ääntä) haluaa PALJON, niin vaikka miten hyvin tekisi, niin pienillä tehoilla ja aneemisilla kalvoilla ei sitä saa mitenkään samaa määrää kun kunnon vermeillä.
eikä kohinat tai häiriöt yleensä muodostu ongelmaksi, kun signaalilähteeltä säädetään tasot oikein, eihän tuolla systeemillä soiteta koskaan ns "täysillä" ja pelkästään päällä ollessa kunnossa ja oikein asennetut vehkeet ei saa pitää hurinoita ja huminoita.. trikkihän on siinä, että tasoja voidaan mulkata vapaammin lennosta (soittimelta), kun ei ole tehty ns karkeasäätöä jo vahvistimilta ja jos vahvarit+kalvot on mitoitettu toisiinsa nähden oikein, ainoa mistä tarvii huolehtia on se, ettet syötä liikaa virtaa elementille. no, jos syötät niin sen rikkoontuneen kyllä haistat heti ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Vähän tuntuis olevan autohifin alkeet hukassa mutta kukin tyylillään ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
heh, siis kyl mie aika paljonkin noista ymmärrän, mutta joitain juttuja tehny ihan erilailla kun ns hoocee autohifi ukot, johtuen ihan siitä, että sähkö tuo leivän pöytään ja jotkut piintyneet uskomukset ammattilainen tietää olevan epätoseja jo ihan fyysiikan ja sähkötekniikan perusteiden takia. senkin takia tuosta sanoin, että "autohifi" on miusta aika vaikea kysymys tai termi, koska täysin suoran äänen ulos saaminen auton kaltaisessa haastavassa ympäristössä on lähes mahdotonta. tuollanen "hälläväliä" tyylinen säätäminen on helppo tapa saada "ok" ääni ulos, jos esimerkiksi itse asennukseen ei ole viilattu satoja tunteja ja tuhansia rahaa kiinni, riittää kun lyö kamat kasaan ja on ostaessa kattonu summittaisesti, että kalikat osuu edes jotenkin kohdilleen ja sen jälkeen sen säätelyn voi tehdä hyvälaatuisella soittimella tai juurikin jakosella, jos peräkontissa haluaa nuohota. perus taviksen on aika pirun hankala lähteä sorvaamaan se "paras" laatu vahvarien kesken, koska sen korva ei kuitenkaan kuule niitä pieniä virheitä. kun taas sellainen jolla on tarkka korva, saa varmasti hyvinkin nopsasti ok setupin aikaan, ihan perustuen aiempaan kokemukseen ja hyvään kuuloonsa. tälläisiä kavereita vaan on aika harvassa, joskin prosentuaalisesti aika pirun moni kuvittelee olevansa tuollainen
![]() ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mutta ihan silkasta mielenkiinnosta haluisin kuulla noista piintyneistä uskomuksista jotka on epätoseja ammattilaisen silmin, mitä tarkoitat tällä ? Ite oon reilu viitisentoista vuotta harrastellu autohifiä (fasca:ankin liityin yheksänkytluvulla ![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ihan ensimmäinen joka tulee mieleen on johtimen poikkipinta-ala, eli se, että virtajohdon pitää olla aina joku aivan järjetön, siis tuohan on aina "fakta" ja siitä osa oikeen hiiltyy kun lyödään laskelmat eteen ja todistetaan, ettei esim 20A virralle tarvita 30cm vetoon välttämättä 50mm^2 kaapelia..
ny menit ja käräytit ittes, tuut viellä saamaan pirusti tyhmiä kyssäreitä liittyen musisointiin, kunhan seuraava autorojekti käynnistyy ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol GR kuumenee | Jugga | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.09.2005 14:37 |
HJ-60 vaihdelaatikko kuumenee? | Donut | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.08.2005 18:44 |