![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Edit: Muistaakseni ainakin jotkut Fordit on käyttäneet high pinionia edessä, ja minulla on sellainen myös JK:n akseleissa. JK:n välitykset ei tosin sovi normaaleihin D44-akseleihin, joten nuo Ford-kuskit taitavat olla potentiaalisimmat ostajat.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jep, F150:sissä ja isoissa Broncoissa on tuota D44 high pinonia edessä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
Dana 44 välitys.
Kiitoksia.
Tarviipa kyhätä myynti osastollekkin ilmoitus sitten. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#4
|
||||
|
||||
Jakolootat.
No niin, väärät väritykset vaihtoi omistajaa Vorssan piknikissä ja ja niiden jälkimainingeissa käytiin Torron maastoissa ajamassa ja jakolootan paukkeen avustuksella saatiin taas yksi etuvetari ja ristikko särki. On se sitten uskottava jotta ei sillä enään metsään mennä ennen kuin jakoloota osastolle on saatu lääkettä.
Kun vihdoin pääsin veto vikaisen JEgoNEERin kanssa koitio niin muistinkin jotta mullahan on se TH 400 ulostulo akseli siinä pöydällä irto osana ja lattialla Discon jakoloota, jospa vielä koitankin että eikö ne toisiinsa sovi? Koitin... ja sopihan ne??? Ei vaan pystynyt kohdistammaan irto laatikoita toisiinsa, kun painoivatkin. No no, nythän rupesikin taas tuokin jakoloota kiinostamaan enämpi. Amerikasta on tulossa Np 205 jakolootakin vaan tätäpä on ruvrttava työstämään JEgoNEERin alle ja käyttöön. Kyselin tuolla osto osastolla jakolootan vipuja tai kuvia moisista, niin lopultahan selvisi jotta nehän voipi kai työstää tarvike huikkavipu systeemistä. Sittempä rupesin vundeeraamaan jotta mistäs saisi jakolootaan sopivia kardaanin laippa päitä? Eli, Toinen pää Discon jakolootaan sopivaksi ja toinen Jeepin Dana 44 akseleihin sopiviksi. Tarvi laittaa vinssillekkin sitten oma akku kun vajaa vetoista muta kuopasta vinssatessa sähkö loppui, ei jaksanut laturi vissiin riittävästi tehdä? Onkos kuinka moinen onkelma selätetty? Sittempä tarvii myös tehostaa jäähdytystä, kun kuumuuttaan lakkasi käymästä maastossa ja riittävästi jäähdytelytä taas tomii. Tarvii virittää ilmanohjain ropelin ympärille ja konepeltiin vielä ilmapoisto flekti. Tossa nyt mietteitä tämän paukkuvan ja savuttavan rojektin tiimoilta. Saa kommentoida, mut ei oo pakko. ![]() t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 05.08.2013 15:42 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Minulla on Jeepissä kaksi keltaista 55Ah optimaa kiinteästi toisissaan ja niitä syöttää 200A laturi, eikä sähkön riittävyyden kanssa ole nykyisellään juuri ongelmia. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kahden akun systeemiin
http://www.biltema.fi/fi/Veneily/12-...tusrele-25230/ |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.adita.fi/?file=261
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Tuulitunneli ja iso viskoflekti on todella hyvä metässä, vesistö / muta leikeikssä saattaa vähän sotkea konehuonetta, mutta ei se mitään muuta ikinä aiheuttanu. Konepeltiin vois tehä ritilää, louversseja tai vaikka korottaa takareunasta että kuumuus pääsee pois. Flekti konepellissä on jo liioittelua ja sitte sulla on virrat taas entistä vähempänä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:jeep wagoneer -79 | savu | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 15.03.2006 21:24 |
| M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
| Wagoneer pickup? | Cental73 | Chit-Chat | 11 | 01.08.2005 22:48 |
| jeep wagoneer? | Range73 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.07.2005 08:46 |
| M:Jeep Wagoneer | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2003 22:50 | |