![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ford Bronco -89 5,0/aut, 31" seka-ajo (=20%kaup.80%maant.) 13L/100km Sama auto 33", samoissa olosuhteissa 15L/100km, sama auto samoissa olosuhteissa 33"renkailla 50% RE85 tankissa 17L/100km. Nyt 35"kumit ja hieman korotettu, kulutus mittauksia odotetaan, jos niitä edes viititään tehdä! Nämä siis 90% takavedolla, talvisin nelivedolla aina yli 20L.
|