![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tosta öljyhommasta olenkin lukenut eli on parasta laitatuttaa se konversioaine (ellei tätä siis ole joskus jo vaikka viime vuosituhannella päivitetty tohon 134:n.) Lauhdutin menee jokatapauksessa vaihtoon, kennosto on sen verran hapantunut vuosin varrella. Vakaaputket on alaosassa enää jäljellä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siis onko järjestelmä auki; siis onko sinne päässyt likaa ja kosteutta? jos on auki, niin puhdista ainakin putket, siihen oli olemassa joku spray- pakattu puhdistusainekkin saa kylmälaitekorjaamoista (muistaakseni myös matti meikäläinen) Tarkista että ei ole syöpymiä sisäpinnoilla, ja kannattaa käyttää kunnon pesussa, ja vielä henkisesti varautua siihen että tulee ongelmia |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Isceon 49 on mennyttä aikaa. Nykyään pannaan 49plus eli R-437A.
R-12 saa laittaa enää pimeessä navetan takana ja jos tuulee ekokemille päin. ![]() 49plussaa oon laittanut 12 tilalle ja hyvin potkii. Ei tarvii vaihtaa öljyjä, pestä putkia eikä uusia muutakaan ylimääräistä, ellei oo rikki. Jos sen lauhduttimen vaihdat niin hommaa samalla uusi kuivain. Kuivain menee sudeks aika nopeesti eli se kannattaa laittaa vasta kun on tyhjiöinti ja täyttö käsillä. Noitten osien mukana lähtee vähän öljyä eli ehkä loraus uutta lisäksi. Jos siellä koneessa on vielä vanhaa ainetta niin sehän tarttee sitten ottaa talteen tai tulee otsooniin reikä, tallis muuttuu kasvihuoneeks ja joudut tyrmään. Puhtaalle 134:lle muuttamista en lähtis edes miettimään. Ja kyllä minä ainakin merkkaan tarralla jos aine on vaihdettu. Ja uuden aineen määrän kanssa.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Tässä vaiheessa jo kiitokset nopeista monipuolisista vastauksista
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tarrojen kanssa on se vaikeus, että ei kaikki tukkurit edes niitä myy, omankin huoltolaitteen myyjä tykkäs ehdotuksesta kun ehdotin tarroja, laittoivat harkintaan, tekevätkö...
__________________
Killing time is not murder |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei mullakaan mitään ostettuja tarroja ole. Tarrakirjoittimella vaan. Tärkeintä, että tiedot on edes jollain lapulla.
Enkä edes tee millään automaattimööpelillä näitä vaan ihan normi kylmätyökaluilla.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jaa kirjottimella, miten sellaisessa tekstit säilyy?? Mimmonen kirjoitin??
__________________
Killing time is not murder |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty ilmastoinnin kompura GM 6.5td ja suutinputket | tare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.12.2011 08:05 |
| Myyty Käyttö ja huolto-ohjeita, esitteitä. | khonkonen | O/M/V Muut | 6 | 29.07.2009 22:09 |
| Myyty Land Roverin huolto- ja korjauskäsikirja | Team Lypsikki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.07.2009 08:38 |
| M: 4wd -89 Hiluxin etu ja takaperä(hintä päivitys) | Hharri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 31.07.2006 15:26 |
| Offailu- ja huolto-opas " Offailun ABC " ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.01.2005 17:51 | |