Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 14.04.2013, 18:29
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiluvitkutin Näytä viesti
Paa ohjausiskari akseliin ja raidetankoon kiinni.
Sekään ei välttämättä auta.
Ainakaan omassa patrollissa ei ihan suurta hyötyä ollut.
Kun simpukalta tuleva varsi tulee niin yläviistosta että käy herkästi sen takia vatkaamaan.
Isot pojat kehuvat hydrauli ohjausta.
Tai voihan sitä simpukkaa laskea sieltä rungosta jos se vähän auttaisi.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu hj,n simpukka japi84 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.12.2010 08:55
Ostetaan LJ-70:n simpukka tttreg O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.08.2009 09:56
Hdj:in simpukka Bj:hin? metsästäjä Tekniikka & Jutustelu 1 20.02.2007 14:58
Simpukka Mutamies Tekniikka & Jutustelu 5 16.08.2004 20:40
O:LJ:n simpukka toizukenzu O/M/V Muut 0 12.03.2003 20:44


Sivu luotu: 19:19 (GMT +2).