Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.03.2013, 12:33
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
kertokaas mulle hieman suzuki balenosta. ois tarjolla -98 farkku neliveto. ekalta omistajalta. kilsoja 116tkm. jakohihna vaihdettu 100tkm kohdalla 5v sitten..
ottaako venat mäntiin ku naru katkee?

epäilyttää kestävyys? ja miksi niitä on niin vähän, ainakin myynnissä?
Luotettava perusjapsi. Suzuki on pärjännyt esim. katsastustilastoissa ihan mukavasti. Vanhemmiten noissa ruoste on isoin ongelma. Noilla kilsoilla tekniikka on vasta sisäänajettu.

Noita on aikanaan myyty aika vähän mikä näkyy tietty tarjonnan pienuutena ja esim. varaosien hinnoittelussa. Tosin nykyään kaiken saa tilattua netistä halvalla kotiovelle

Eli osta pois jos halvalla saat, todella hyvä käyttöauto.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 12:30 (GMT +2).