Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
En ymmärrä miten lukitset lukottoman mersun (vito) johtoja yhdistämällä.  Eikö näihin just lukituksen vuoksi myydä Oberaigner-jakista.
Ja HDJ:n sähkölukko pitää odottaa että on päällä ennen ruoputusta (harvemmin sattuu siirtäjä suoraan kohilleen), hajoaahan se muuten.
|
Siis tuossa tarkoitin nimenomaan -80 luvun w-124 4-matic:a, siinä lukot on öljykylvyssä uivia, apulaitehihnalla olevalla hydraulipumpulla ja sähköventtiileillä käytettävät.
Ja noita sähköohjattuja hydrauliikkaventtiileitä käytetään alunperin tietokoneella, joka kerää tietoa abs:n antureilta, kääntökulma-anturilta yms.
Ja testiliittimessä on navat, joista voi ohjata noita solennoideja suoraan, siis kytkemällä navat yhteen! (jä jälleen pitää tietää, mitä tekee...)
Ja huom. kun ajat tuommoisen w-124 4-maticin jarrutesterille, niin 4-matic pitää olla huoltotilassa, muuten tulee romua/sanomista
4x4 Vitossa lukkoja "matkitaan" jarruttamalla sutivaa pyörää abs:n kautta, ei voi minun tietääkseni "ohjata sivusta"
Ja nimenomaan tuo viittaus noihin cruiserin lukkoihin tuli siitä, että ne menee rikki kun käytetään väärin! siis pitää tietää mitä tekee, ja sehän nykyään on automatiikan tehtävä, että se suojelee tyhmää, jotta mikään ei mene rikki

Siis lukkojen täytyy olla kunnolla kiinni, ennenkä annetaan voimaa.