![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Noniin tekipä nissani tänään sitten samat kuin parilla muullakin tuossa pari sivua taaksepäin, eli ilmeisesti jäätyi polttoainepuolelta. Toimii siis noin että lähteekäyntiin ja kestää tyhjäkäynnillä mutta kun pitäis ajaa niin puutuu ihan kokonaan ja sammuu. ykkösellä kesti matalilla kierroksilla nilkuttaa tuohon pihaan. onneksi jumahti melko lähelle.
Mutta siis suodatin vaihtoon ja ilmeisesti vedenerotinkin olisi hyvä tyhjätä/vaihtaa. Tämä vissiinkin sijaitsee jossakin auton pohjassa? Mistä noita uusia erottimia mahtaisi saada? Ja miten tuon löpö suodattimen saapi esille onko siinä joku "purkki" sen suodattimen päällä, en viitsinyt tuolla pakkasessa niin kovin kauaa tutkailla. Täytyy keväällä varmaankin ottaa tankki irti ja huuhtoa puhtaaksi. Samalla tarkastaa kaikki letkut ja liitokset. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |