Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 22.12.2012, 21:36
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Noniin tekipä nissani tänään sitten samat kuin parilla muullakin tuossa pari sivua taaksepäin, eli ilmeisesti jäätyi polttoainepuolelta. Toimii siis noin että lähteekäyntiin ja kestää tyhjäkäynnillä mutta kun pitäis ajaa niin puutuu ihan kokonaan ja sammuu. ykkösellä kesti matalilla kierroksilla nilkuttaa tuohon pihaan. onneksi jumahti melko lähelle.

Mutta siis suodatin vaihtoon ja ilmeisesti vedenerotinkin olisi hyvä tyhjätä/vaihtaa. Tämä vissiinkin sijaitsee jossakin auton pohjassa? Mistä noita uusia erottimia mahtaisi saada? Ja miten tuon löpö suodattimen saapi esille onko siinä joku "purkki" sen suodattimen päällä, en viitsinyt tuolla pakkasessa niin kovin kauaa tutkailla.

Täytyy keväällä varmaankin ottaa tankki irti ja huuhtoa puhtaaksi. Samalla tarkastaa kaikki letkut ja liitokset.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 05:06 (GMT +2).