Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 11.12.2012, 08:29
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ700 Näytä viesti

Tässä aikas pätevä työkalu, eipä ois muuten tullut mieleen.
http://www.youtube.com/watch?v=ktSebuq-Z-o
Piti ihan kokeilla tänään romuauton renkaaseen, senverran oli vanne ruosteessa ja rengas kovettunut että kylki repes, mutta kyllä irtos.
Joo tostahan on ollut täällä monestikkin puhetta, vielä kun laittaa liftin jalan toisinpäin niin saa likemmäs tukipistettä puristuksen (reikätankoa)ja aivan vanteen reunan viereen. niin ei repee niin helposti

Onhan täälläkin ollut jopa myynnissä asti liftiin bead breaker talloja.
__________________
Isory

www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Rengastyöt edullisesti Nokialla Jumppis O/M/V Renkaat ja vanteet 11 14.05.2008 09:19
Rengastyöt ja raskaskalusto Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 14 07.10.2005 21:46
Rengastyöt?? Tekniikka & Jutustelu 22 15.09.2005 19:09


Sivu luotu: 14:46 (GMT +2).