Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ural69
VHT pelittää ja sopii myös ahtimen laippojen tiivisteeseen, kestää lämpöä loputtomasti. On vaan pirun tiukassa varsinkin ahtimen laipoissa.
.
|
Kävin ostamassa kolinapullon tuota VTH-21SP (copper gasket cement), Löyty Oulusta Mäkeliininkadut Tarviketorilta hyllystä, ja jäi vissiin 10 purkkia.
Mutta: Kun kerrankin yritin hakea käyttöohjetta ja tuotetietoja

, niin niitä ei löydy mistään, ei suomeksi eikä englanniksi! (toki löyty englanninkielinen käyttöturvallisuustiedote, mikä mm. kieltää aineen päästämisen luontoon/silmiin)
Siis minä en löytänyt kuukkelilla, vaikka "kyselin" tunnin

Esimerkiksi lämpötilan kesto kysymysmerkki. -> siis voiko käyttää pakosarjan ja turbon välisessä 500km ajetun tiivisteen lisätiivistyksenä? siis siinähän on lämpöä niin paljon, että pimeässä näkee omin silmin, olisko 500 c? hyvä arvaus?
Ja netin syvät rivit kertovat, että ohuita kerroksia useita, niin monta että kannentiivisteen värierot lähes häviävät, ja jotkin sivut että vielä saman verran lisää... siis molemmin puolin kannen tiivistettä.
Ja kuivumisaika 10 minuuttia -> tunti/pari?
Ja kaikki sivut varoittavat tiivisteen hieromisesta, toki edellinenkin kannen- ja tiivisteen lasku tehtiin ohjureita käyttäen, jarrupesulla viimmeiseksi puhdistetuille pinnoille.
Siis pistänkö 2-3 harsomaista kerrosta, jolloin värierot puolittuu, ja odotan 15 min +10 asteessa, ja pistän nippuun?