Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 03.11.2012, 23:20
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Offroadtarvike oli hyvä vinkki.

Itsellä ei spacereistä aikaisempaa kokemusta, ei heti hahmotu miksei ne pysyisi kiinni kun kerta vanteetkin pysyy, jarrusatulat pysyy, moottori pysyy jne. vaikka ovat pulteilla ja muttereilla kiinni? Onhan niissä mutterit tietysti vähän hankalassa paikassa kireyden tarkistamiseksi.

Sensijaan erilaisia vanteita ja renkaita on tullut kokeiltua w123 Mersussa, ainakaan siinä ei ollut ongelmia jos ET muuttuu vakioon nähden, erilaiset renkaat oli erilaisia, leveämmällä oleva tuntuu kohdistavan enemmän voimaa ohjauksen osiin. Radikaalein kokeilu oli vakio 175/80/14" renkaan tilalla 215/80/15", olihan se eri tuntuinen ja välitys muuttui selvästi. Hyvin voi ajaa.

Mikähän mahtaa olla LN 170 Hiluxin vakio ET?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxiin alavääntöä lisää HAILUXI-07 Tekniikka & Jutustelu 9 14.03.2012 20:36
Vm. 2000 TD Hiluxiin lisää syöttöjä? Hiluximies Tekniikka & Jutustelu 9 30.12.2010 17:46
Hiluxiin lisää joustoja? CityHilux Tekniikka & Jutustelu 3 03.10.2008 12:58
Hiluxiin lisää joustoa HiluMiks Tekniikka & Jutustelu 1 11.01.2006 18:40


Sivu luotu: 21:44 (GMT +2).