Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90
No nii saattana. Paluukisko vaihettu. Nyt lähtee ihan kivasti käyntiin, eikä oo suuttimenkolot täys diisseliä.  Kulutuskin laski, kun löpö palaa tankkiin eikä valu maantielle.
Savuttelu väheni, enää himppasen kylmänä. Nyt pitäis pumppu enää kääntää kohti lohkoa ja uusia koko pa-linjasto ihan varmuuden vuoksi. Johan se on vaihettu letkuun, mutta taivas tietää montako liitosta matkan varrella on.
Vetoja ei tahdo olla, mahtaa nuo 3mm imu ja paluuputket tuossa patenttimallisessa tankissa vähän ahdistaa.  No, kyllä tolla hirvijahdissa köryttelee sen 80 mitä paperit antaa myöten.
|
Ei ollu isoista kii tuo käyniin sahuuttelu sitten...
Itellähän merkkine mukaan joko laitettu, ja islit saa pumpun kääntää ihan toiseen laitaan et kuulostaa Pajeron käynniltä tuolla ahtimella mikä mulla on. Syötöt kyllä tehtaan jäljiltä ku sinetit paikallaan, että ei pitäs varmana kääntää vähän lissää...
Sit polttoaineletkusta, että Bilteman letkua en suosittele kovinkaan... Siihen tulee herkästi murtumia pintaan, jos ei oo suojaletkussa. Mut sit Gates jne hinnaltaan noin kolme kertaa tyyriinmpää, mutta toisaalta ei tarvi olla vaihtaan heti.
Ja kyllä silläkin ehtii...