Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 11.10.2012, 14:59
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Muuntimen lukko taasen on käytännössä solenoidilla toimiva tappi
Käsittääkseni lukko on kuin moottoripyörän yksilevyinen märkäkytkin (tai automaattilootan kytkinpakan yksi levy), eli turbiinikotelossa oleva melkolailla iso kytkinlevy, joka lootan tietokoneen ohjaamalla magneettikytkimellä joko ottaa tai ei ota kiinni turbiinikoteloon, jolloin voima ei tule momentinmuuntimen , vaan kytkimen kautta vaihdelaatikkoon. On kuluva osa, joka lopulta kuluu loppuun kuten muutenkin automaattilootan sisuskalut.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 03:36 (GMT +2).