Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mau573
tuosta peräjutusta vielä että perä vuotaa punaisen nuolen osoittamasta välistä mihin pitäisi se stefa vaihtaa että miten se onnistuu kun akselit pitäisi saada vissiin pois
(vihreät nuolet)? Niin ja ei vissiin voi pelkästään tota sinisen nuolen osoittamaa ratasta vaihtaa?
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=115517
tossa toi yks kohta mistä on noi kaks hampaan palasta lähteny ja sit on se kolmas vielä toisella puolella.
Miten toi paine-ilmalukko juttu että saako sellasta edes LN110:n etuperään? ja jos saa niin sillon vissiin tarveis olla kaikki rattaat kunnossa vai tuleeko sinne sitten uudet rattaat automaattisesti?
|
Toi sun kuvalinkkis ei aukee ainakaa mulla. Mut Jokatapauksessa kannattaa koko perämötikkä pudottaa irti. Vetoakseleita ei tarvi kokonaan ottaa pois kun irrottaa ne kuus pulttia (14mm kanta) siitä perän kyljestä ni murikka mahtuu välistä alas. Ja kannattaa tosiaan vaihtaa ne molemmat vetopyörät kun ovat hiottu keskenään joten periaatteessa ei isovetopyörä sovi mistään muusta. Ihmetyttää mikä on rikkonu ne ylipäätään ku ei ole kovin yleistä et hajoavat. Ettei vaan olis pinionin laakeri loppu? Saattaa olla aiheellista laakeroida koko perä ja uudet välitykset jokatapauksessa ja jo vielä sen lukon laittaa ni ei oo enää kovin halpaa. Välityksiä saa jenkeistä alk. 200$ ja laakeri satsi saman verran ja ARB lukot on siinä tonnin hujakoilla. Ja simmaus työt päälle. Eli käytetty ehjä perä olis edukkainta,ne liikkuu jossain alk. 200€ kantturoissa.