Mulla oireili yks japanin ihme samoin ja kansi siitä oli halki. Normikierroksilla ajaessa ei tullut hyttiin kunnolla lämmintä, yli neljäntuhannen kun piti ajossa kierrokset niin ei talvella jäätyny lasit umpeen. Ei kummemmin hukannut nestettä, eikä tehnyt paisariin painetta. Kun nostin kannen irti niin kauan sai etsiä vikaa, mutta löytyi kuitenkin halkeama tulpan juuresta imuvenaa kohti. Halkeama oli ilmeisesti sen verran pieni, että ei hukannut nestettä sen kautta, eikä lykännyt painetta nestetilaan mutta sen verran iso kuitenkin, että ilmaa meni nesteen sekaan.
Yhtä kulkinetta ei taas saanut ilmattua kuin nostamalla keulan niin ylös kuin hallitunkalla sai, sitten paisari irti ja niin ylös kuin letkut antoi periksi ja sittenkin vielä tarvitsi puolentoistalitran limupullosta tehdyn suppilon jatkoksi täyttäaukkoon, että sai tulemaan ilmat pois lämppärin kennolta.
|