![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]() Minun mielipide ja kysymys
Siis Mihin tuo kavennettu akseli tulee?
Siis: paljonko vääntöä; ja onko aina sama suunta; pitää kestää? ja jos pettää, niin onko nurtsin leikkaus loppu, vai 300 kg katsomossa 200 km/h nopeudella??? Toki tuo nestetyppi kylpy aksulalle , ja varmaan oranssin värinen holkki, kun ne paritetaan, niin kuskaa TEHOA varmaan noin 0,001-1000 kertaa tuo. (rakennusmaailmassa oli 18,5 metriä halkaisijaltaan olevalle pyörivälle alustalle rakennettu noin 180m2? mökki, ja sitä pyörittää o,75 kw moottori...... Ja noita "tran shitt in" akseleita on myös montaa erillaista; minulla on yhdet takanavat, ja niissä vetoakseli pitää pyörän pystyssä. Siis ennen tuota nestetyppijuttua olin navan poraamisen kannalla... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
oho hj-61 lyhennys | maket3 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.12.2011 18:49 |
hj:n lyhennys | vexi4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:01 |
Vetoakselin lyhennys ja pooritus | Nevakiitäjä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.01.2007 17:13 |
hoijakan lyhennys.. | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.02.2006 19:17 | |
cruiserin lyhennys | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.01.2005 14:47 |