Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 17.08.2012, 21:34
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Te€mu Näytä viesti
vakio kone ei ole hukkaportti käytössä ja syöttöä on käänetty mutta missä se voima on ?
PAKOPAINEET TAPISSA!!!!
Kokeilepas pitää nenästä kiinni ja suuta vain hieman raollaan ja lähdet juoksee kenttää ympäri. Kulkeeko juoksu vähän heikommin kuin tukkimatta hengitysaukkoja?
Ja syöttöä jos ruuvaa lisää niin olisi hyvä myös lisätä ennakkoa koska syötön lisäys tapahtuu ruiskutusajan loppupäästä, käyntiin lähtökin helpottuu.

Voihan se toki olla että liiallisilla pakopaineilla on jo venttiilien seetit pilattu.
Seuraavaks saattaa palaa mäntä.

Yhteenvetona: Koneen pitää hengittää muualtakin kuin vaimentimen jälkeen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:02 (GMT +2).